مقالات و اخبار گیفت کارت

آموزش شارژ‌ گیفت کارت نتفلیکس Netflix | گیفت کارت ۹۸

آموزش شارژ گیفت کارت NETFLIX

آموزش شارژ کارت NETFLIX

نتفلیکس، سرویس پخش ویدئو بر پایه اشتراک در این شبکه می باشد که به کاربران خود اجازه نمایش برنامه های تلویزیون و فیلم های روز دنیا را می دهد. نتفلیکس در یک جمله یک شبکه نمایش تصویری اینترنتی می باشد و کلیه خدمات خود را بصورت اشتراک های یکماهه با کیفیت های نمایش مختلف در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

چرا باید گیفت کارت نتفلیکس بخریم ؟

تصویر زیر پاسخ این سوال هست که نشان می دهد کاربری که اکانت نتفلیکس یورو دارد پلن های استفاده از Netflix را به این شکل مشاهده می کند :

خرید اعتبار نتفلیکس |‌ آموزش شارژ netflix تصویر فوق مبلغ سرویس نتفلیکس را به ازای یکماه برای کیفیت های نمایش مختلف به یورو نمایش داده است.

لازم به ذکر است که در گیفت کارت ۹۸ شما قادر به خرید گیفت کارت نتفلیکس دلار ایالات متحده آمریکا، پوند انگلیس، یورو اروپا و لیر ترکیه می باشید.

گیفت کارت Netflix کشوری را تهیه نمایید که اکانت Netflix شما بر بستر آن کشور ساخته شده.

نکته مهم :

کارت اعتبار نتفلیکس هم مانند گیفت کارت های دیگر پلتفرم ها، بصورت جداگانه برای هر کشور تولید می شوند. به گونه ای که کاربر نتفلیکس امریکا فقط میتواند از گیفت کارت Netflix آمریکا با واحد پول USD (US Dollar) / دلار آمریکا استفاده نماید،‌ در غیر اینصورت سرویس نتفلیکس اجازه Redeem یا شارژ کارت را نمی دهد. (دریافت ارور Not valid در نتفلیکس)

قبل از هرچیز شما باید یک حساب کاربری در نتفلیکس بسازید ، خیلی ساده ایمیل خود را در کادر اولیه سایت نتفلیکس یا بخش sign up وارد کنید.

 

برای شارژ گیفت کارت نتفلیکس، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. خرید کارت هدیه نتفلیکس : ابتدا باید یک گیفت کارت نتفلیکس را خریداری کنید. می‌توانید این کارت را از فروشگاه‌ GiftCard98 بصورت کد آنلاین یا فروشگاه‌های فیزیکی در خارج از کشور که این کارت را عرضه می‌کنند خرید فرمایید.

 

  1. ورود به حساب کاربری نتفلیکس : از طریق این لینک Login to Netflix به حساب کاربری نتفلیکس خود Login کنید یا در صورت نداشتن حساب کاربری، یک اکانت جدید با IP کشور مورد نظر بسازید. دقت فرمایید که کشور اکانت نتفلیکس پس از ساخت اکانت قابل تغییر نمی باشد.ورود به نتفلیکس | login to netflix
  2. رفتن به صفحه Account : پس از Login به حساب کاربری ، به صفحه حساب کاربری / Account بروید. این صفحه معمولاً با یک آیکون پروفایل (آدمک) در بالای صفحه قابل دسترسی است. لینک

آموزش شارژ نتفلیکس Account page

  1. قسمت  Redeem در زیر صفحه Account / حساب کاربری ، گزینه Gift Cards یا Redeem Gift Cards را مشاهده و کلیک کنید. این همان بخشی هست که کادر ورود کد شارژ نتفلیکس در آن قرار دارد. براحتی کد خریداری شده را در آن Paste نمایید. (جهت جلوگیری از تایپ اشتباه املایی حتما کد را کپی نمایید).
    لینک به صفحه شارژ نتفلیکسشارژ کد گیفت کارت نت فلیکس redeem
  2. تایید شارژ روی حساب / Confirmation : اگر کد گیفت کارت شما صحیح وارد شده باشد و در آن کشور معتبر باشد، سیستم نتفلیکس آن را Confirm خواهد کرد و مقدار مشخص شده در کارت هدیه نتفلیکس به اکانت نتفلیکس شما اضافه خواهد شد. در این مرحله شما کل اعتبار کارت در کیف پول حساب شما قابل مدیریت می باشد.

وارد بخش Plan ها شده و با توجه به موجودی خود یکی از پلن های ماهیانه را انتخاب کرده و خرید با استفاده از موجودی اکانت خود را انجام دهید.

قیمت نتفلیکس | هزینه شارژ نتفلیکس

با استفاده از دو لینک زیر می توانید وارد صفحه انتخاب پلن ماهیانه در Netflix شوید.

https://www.netflix.com/AddPlan

https://www.netflix.com/signup/planform

 

لازم به ذکر است که اگر بار اول هست اکانت Netflix خود را شارژ کرده اید و خرید میکنید بصورت خودکار از شما شماره جهت رمز دو مرحله ای نیز پرسش می شود آن مراحل را به اختیار خود انجام دهید.

با استفاده از این روش ساده، می‌توانید گیفت کارت نتفلیکس خود را شارژ کنید و از سرویس نتفلیکس لذت ببرید.

توجه داشته باشید که مراحل شارژ گیفت کارت نتفلیکس ممکن است در طول زمان تغییر کند. بهتر است برای شارژ کردن گیفت کارت خود، راهنمای مربوط به نتفلیکس یا پشتیبانی آن را مطالعه کرده و مراحل بروز شده را دنبال کنید.

 

شناسایی کشور اکانت نتفلیکس :

یکی از رایج ترین اشتباهات در مورد خرید کارت نت فلیکس عدم انتخاب صحیح گیفت کارت کشور مطابق با کشور اکانت می باشد. پیش از خرید حتما این بخش از آموزش را مطالعه نمایید و تشخیص دهید اکانت شما چه کشوری / ریجنی می باشد که کارت نتفلیکس مطابق با همان کشور تهیه فرمایید.

به خاطر داشته باشید که اکانت شما توسط چند پارامتر روی یک کشور ست می شوند :

  • آی پی استفاده شده در حین ثبت نام
  • استفاده از کد و زیپ کد کشور متانسب با کشور گیفت کارت
  • استفاده از کردیت کارت در خرید های قبلی

با توجه به ۳ مورد گذشته باز می توان با ورود به صفحه MyAccount و نمایش بخش Payment Info سابقه پرداخت ها و جزییات مالی اکانت را مشاهده کنید.

 

خطای The Code Entered is not valid نتفلیکس

در صورت مواجه شدن با خطای کد نامعتبر Not Valid در شبکه نتفلیکس چند مورد زیر علت آن می باشند :

ارور invalid نتفلیکس

  • اشتباه تایپی در کد وارد شده می باشد ، مجددا املای آن را بررسی کنید و جهت رفع خطا آن را دقیقا Copy/Paste نمایید.
  • این کد متعلق به کشور اکانت شما نمی باشد و باید در اکانت همان کشور مصرف شود. (مثلا کد ۲۰ یورو می باشد ولی اکانت شما دلار امریکا می باشد).
  • حین استفاده IP معتبر و مناسب با کشور اکانت و گیفت کارت فعال نیست.
  • کد کلا اشتباه می باشد از فروشگاه بخواهید آن را بررسی نماید.

Zip Code در شارژ نتفلیکس

زیپ کد نتفلیکس | Netflix Zipcode

در برخی موارد اگر بتازگی نسبت به ساخت اکانت نتفلیکس اقدام کرده اید حین وارد کردن گیفت کارت از شما زیپ کد یا همان کد پستی را طلب می کند. در نظر داشته باشید که طبق توضیحات بالا شما دقیقا باید اکانت / گیفت کارت و IP یک کشور را بصورت مشترک داشته باشید. مثلا اگر گیفت کارت نتفلیکس آمریکا می باشد شما نیز باید اکانت و ip را از لحاظ جغرافیایی روی امریکا ( ایالات متحده) قرار دهید. توسط بخش فیک آدرس در سایت می توانید از zip code های کشور امریکا بصورت رایگان استفاده و به این قسمت کپی نمایید.

در صورت داشتن هر نوع سوال می توانید در هر مرحله از مراحل خرید یا مشاوره به یکی از روش های پشتیبانی ذکر شده در سایت از کارشناسان مربوطه پرسش فرمایید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: