سوالات متداول

سوالات متداول

سوالاتی که ممکن است در مورد خرید گیفت کارت داشته باشید . پس از کلیک روی سوال پاسخ خود را مشاهده فرمایید


در حفظ و نگهداری اطلاعات پروفایل خود به شدت کوشا باشید. همانطور که در پیامک تایید پروفایل کاربری خود مشاهده می کنید، ذکر شده که کد تایید حساب کاربری خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نداده. افراد سودجو با استفاده از شماره موبایل و تلفن منزل شما شروع به کلاهبرداری و خرید های غیرمجاز میکنند. در نظر داشته باشید که وب سایت گیفت کارت 98 هیچ مسئولیتی نسبت به اقدامات اشتباه شما و در اختیار قرار دادن Username و Password (نام کاربری و رمز عبور) یا کد تایید SMS پیامکی نداشته و در صورت استعلام مقامات قضایی یا پلیس فتا در اختیار مقامات قرار می گیرد. همچنین از رمز های ساده در حین ثبت نام استفاده نفرمایید. از استفاده یک رمز ثابت برای یک حساب کاربری (ایمیل) تان در سایت های مختلف جدا پرهیز کنید چرا که وب سایت های ساده در مقابل رمزهایی که شما قرار میدهید آسیب پذیرند ...
در صورت وجود مشکل در پرداختی خاص، فروشگاه گیفت کارت 98 پس از تایید مورد توسط کارشناسان حسابداری در صورت نیاز به عودت وجه مشتری حداکثر تا 72 ساعت کاری آنرا میسر می فرماید.
دوستانی که مراحل خرید را تا انتها تکمیل میکنند کد خریداری شده هم روی صفحه نمایشگر، داخل پروفایل و داخل ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اند ارسال می شود. مهمترین نکته ای که مشتریان جدید سایت گیفت کارت 98 باید مد نظر داشته باشند این است که پس از پرداخت آنلاین صفحه مورد نظر را نبندند تا مرحله تکمیل سفارش را انجام دهند و گیفت کارت را دریافت کنند.

(سیستم بصورت کاملا اتوماتیک و 24 ساعته به مشتریان سرویس می دهد)

با توجه به نوع خدمات سایت گیفت کارت ۹۸ که همگی از نوع مجازی می باشند و خدمات خریداری شده توسط کاربران بصورت دیجیتالی انجام شده و کالای فیزیکی فی ما بین کاربر و خدمت دهنده قرار ندارد، کاربر تنها در صورتی قادر به تعویض خدمت یا عودت وجه میباشد که خدمات برای سفارش کاربر انجام نشده باشد و سفارش مشتری تحویل / تکمیل نشده باشد. چرا که انجام خدمات و یا تعویض کد خریداری شده برای مشتری بطور کامل انجام شده باشد هیچگونه برگشت پذیری بابت درخواست خدمت اشتباه توسط کاربر وجود ندارد. کاربران پیش از خرید قادر به استفاده از آموزش های رایگان سایت، استعلام، سوالات پیش از خرید و دریافت راهنمایی از اپراتورها می باشند تا بدقت پیش از خرید از نوع و نحوه انجام خدمات بطور کامل جویا شوند.  
گیفت کارت 98 سیستم تمام اتوماتیک و هوشمندی می باشد که با اطلاعات ورودی که از خریدار دریافت می نماید، فاکتور تولید کرده و برای همان شخص پس از تایید گیفت کارت را ارسال میکند. از بکار بردن ایمیل و شماره تلفن دیگران بشدت خودداری فرمایید ؛ کلیه اطلاعات خرید و گیفت کارت خریداری شده شما بصورت خودکار برای آن شخص ارسال می گردد. مسئولیت وارد کردن اشتباه ایمیل و شماره تلفن برعهده مشتری می باشد. چرا که ممکن است ایمیل اشتباه وارد شده از جانب کاربر وجود خارجی داشته باشد و نسبت به دریافت ایمیل شما و سوء استفاده از محتوای آن اقدام کند.

مشتری عزیز با توجه به نماد اعتماد الکترونیک که در انتهای سایت قابل مشاهده هست و کلیک روی آن میتوانید استعلام آنلاین سایت ما را در بخش کسب و کارهای آنلاین وزارت صنعت و معدن، مشاهده فرمایید. به این معنا که کلیه فعالیت های ما بصورت رسمی و تایید شده، همچنین تاییدیه های هویتی "گیفت کارت 98" معتبر بوده و زیر نظر این بخش از وزارت صنعت و معدن به فعالیت های خود ادامه می دهد.

جهت اطمینان سنجی بیشتر می توانید:
  • رتبه سایت گیفت کارت 98 را چک کنید.
  • تماس تلفنی با عوامل پشتیبانی و مدیریت سایت در ساعات اداری.
  • اهراز از طریق لینک نماد اعتماد الکترونیکی در زیر سایت.
  • حین پرداخت به پذیرنده با نام فروشگاه گیفت کارت 98.

شروع خرید گیفت کارت

 
با توجه به کلیه سیاست های حریم خصوصی، اطلاعات مشتریان فروشگاه گیفت کارت ۹۸ بنا به شرایط فروشگاه های اینترنتی، بدون درخواست مقامات قانونی کشور جمهوری اسلامی ایران در اختیار هیچ شخصی قرار داده نخواهد شد. اطلاعات خرید مشتریان بصورت محرمانه در پروفایل کاربری شخص کاربر میباشد و کاربر تحت هیچ شرایطی نباید اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار دیگران دهد. گیفت کارن ۹۸ هیچگونه مسئولیتی در قبال : قرار دادن کد سفارش / کد رهگیری / اطلاعات گیفت کارت / اطلاعات ورود به حساب کاربری / فاش کردن کد تایید سفارش و حتی ایمیل (رایانامه) متصل به حساب کاربری به دیگران را ندارد.
در فروشگاه های خدمات گیفت کارت با توجه به اینکه خدمت دیجیتالی می باشد و نهایتا مشتری PINCODE یا License Code را دریافت می نماید، کلیه موارد عودت وجه یا کنسل کردن سفارش مربوط به قبل از تحویل سفارش می باشد. مشتری پیش از خرید و واریز هرگونه مبلغی ضمن مطالعه قوانین و مقررات کامل هر مدل گیفت کارت، پیش از خرید هرگونه سوال و ابهام خود را با پشتیبان سایت مطرح کند و پس از کسب اطمینان کامل از صحت و همخوانی نیازمندی به استفاده از خدمات سایت اقدام نماید. مشتری پیش از تحویل سفارش می بایست درخواست لغو / کنسلی سفارش را اعلام نماید. عودت وجه نهایتا تا ۷۲ ساعت کاری پس از پرداخت و اعلام شماره کارت جهت عودت توسط مشتری میسر می گردد. مشتری می بایست از طریق اطلاع تلفنی و پیام به پشتیبان های درج شده در سایت اقدام به ثبت کنسلی سفارش خود پیش از تحویل سفارش اقدام نمایند. مجددا لازم به ذکر است هیچگونه کنسل کردن سفارش ، عودت وجه و حتی تعویض خدمت پس از تحویل و انجام خدمت قابل انجام نیست.    
قابل توجه دوستان عزیزی که خرید گیفت کارت داشته اند، پرداخت سفارش را انجام داده اند و هنوز کدی دریافت نکرده اند؛ سیستم تحویل گیفت کارت بصورت آنی بصورتی می باشد که ابتدا طی فرآیند خرید احراز هویت 2 مرحله ای برای خریدار صورت گرفته (بصورت اتوماتیک) انجام میگیرد و پس از آن بصورت لحظه ای گیفت کارت به خریدار نمایش داده می شود، یک نسخه از گیفت کارت خریداری شده نیز به ایمیل شخص خریدار ارسال می گردد. این فرآیند بصورت 24 ساعته و هوشمند می باشد. کاربرانی که تایید نهایی نشده اند نمی توانند از سایت گیفت کارت دریافت کنند، در این حالت اگر صفحه را پس از پرداخت بسته اید حتما با تلفن ثابتی (منزل) که در سفارش خود درج نموده اید با یکی از پشتیبان های وب سایت که در ساعات مشخص شده 9 صبح الی 12 شب روزهای شنبه تا پنجشنبه با شماره های موجود در بالای سایت حضور دارند تماس گرفته و نسبت به تایید حساب کاربریتان و دریافت گیفت کارت خود اقدام فرمایید. با تشکر
همانطور که در نوار مشکی زیر سایت درج شده، کلیه اطلاعات وارد شده اعم از تلفن همراه، تلفن ثابت و مدارک احراز هویت کامل برای هر کاربر یک مرتبه برای فروشگاه و برای هر پروفایل باید تایید گردد. وبسایت ها و فروشگاه های اینترنتی دارای خدمات (دارای محصولات و خدمات غیرفیزیکی و غیرحضوری) بصورت کاملا قانونی موظف به احراز هویت کامل مشتری می باشند. راهنمای احراز هویت مدارک توسط کاربر توسط پشتیبان ارائه می باشد. حتما دقت فرمایید در احراز هویت مدارک CVV و تاریخ انقضا کارت بانکی باید کاملا پوشیده باشند و حتما در کنار مدارک متن دست نویس، جهت احراز هویت سایت گیفت کارت ۹۸ درج شده باشد.