مقالات و اخبار گیفت کارت

ساخت حساب پی پال وریفای شده

آموزش ساخت اکانت پی پال

آموزش ساخت اکانت پی پال

با سلام، خدمت شما عزیزان و همراهان فروشگاه گیفت کارت 98 هستیم با آموزش ساخت اکانت پی پال از صفر تا صد. با توجه به درخواست ها و پیشنهادات شما عزیزان برای ارائه آموزش مناسبی جهت استفاده صحیح از خدمات Paypal در این آموزش بصورت کامل به آنچه میدانیم و تجربه کرده ایم میپردازیم، از شما خوانندگان این آموزش خواستاریم که اگر تجربه بهتر یا هرگونه کسر اطلاعات در این آموزش مشاهده نمودید حتما در بخش نظرات این آموزش آن را برای ما مطرح کنین تا بتوانیم از ضریب اشتباه کاربران عزیز ایرانی بکاهیم، باشید که مشکلات دوستان برنامه نویس، گرافسیت، عکاسان و بطور کل فریلنسرها را در زمینه دریافت مبالغ از کارفرمایان را بکاهیم.

اکانت پی پال چیست ؟

در یک جلمه کوتاه و کاربردی، اکانت پی پال حساب مالی آنلاینی می باشد که تسهیلات ارسال و دریافت پول را برای شما فراهم می نماید، پی پال یکی از درگاه های معتبر بانکی را برای انجام خریدهای آنلاین برای وب سایت های خارجی نیز دارد که با توجه به اکانت پی پال رایگان خود حتی می توانید انجام دهید. با این حال برخی سایت ها برای مشتریان خود فقط گزینه پرداخت با پی پال را در نظر گرفته اند که به هر حال مجبور به استفاده از این سرویس هستید.

ساخت حساب پی پال

آنچه برای افتتاح حساب پی پال نیاز دارید همین 5 مورد زیر می باشد :

  1. یک ایمیل معتبر با نام خودتان که قابلیت دسترسی بهش را داشته باشید.
  2. اگر ایران زندگی می کنین یک شماره مجازی متناسب با کشوری که میخواین اکانت پی پال بسازین، برای اینکار آموزش ساخت شماره مجازی را برای شما در نظر گرفته ایم. لینک را مطالعه کنید.
  3. یک آدرس یا محدوده آدرس آمریکا یا هر کشوری که نیاز دارین را انتخاب کنین و نگه دارید، چون برای معرفی کارت و یا ثبت نام در جاهای مختلف همیشه از همان فیک آدرس استفاده کنید. گیفت کارت 98 در منوی بالای سایت گزینه “فیک آدرس” را دارد که نمونه آدرس از هر کشوری نیاز داشته باشید را قرار داده است.
  4. جهت خرید گیفت کارت مستر، ویزا یا امریکن اکسپرس هر مقداری نیاز داشتید از گیفت کارت 98 تهیه نمایید. (لازم به ذکر است اگر گیفت کارت مجازی سفارش می دهید می توانید آدرس و اسم فامیل را مطابق همان اکانت سفارش دهید).
  5. یک نرم افزار تغییر IP که دقیقا IP کشوری که قصد ایجاد در آن کشور را دارید داشته باشید. (لازم به ذکر است در این مورد بهترین گزینه ای که می توانید را باید انتخاب کنین و همیشه از همان ای پی / ایالت و شهر مورد نظر متصل شوید. ( علت، حساسیت بالای پی پال در این زمینه می باشد).

 

نکته : سایت گیفت کارت 98 هیچگونه مسئولیتی در خصوص استفاده اشتباه از خدمات پی پال نداشته و صرفا علم خود را در این زمینه بصورت رایگان نشر داده که مشکلات کاربران ایرانی مرتفع گردد. ریسک های احتمالی این آموزش کاملا با مسئولیت خواننده می باشد.

 

ساخت اکانت پی پال

در این آموزش فرض می کنیم قصد به ساخت اکانت پی پال آمریکا را داریم. پس کشور اکانت PayPal را می خواهیم United States در نظر بگیریم. در ابتدا IP آی پی خود را به کشور آمریکا تغییر می دهیم و با مرورگر خود سایت PayPal.com را باز می کنیم.

از منوی بالای سایت بر روی گزینه Sign Up کلیک می کنیم.

آموزش ساخت اکانت پی پال

در صفحه باز شده با توجه به نیاز خود حالت شخصی یا تجاری را انتخاب میکنیم که ما در این آموزش قصد داریم حالت Personal را به شما آموزش دهیم. روی Personal Account  کلیک میکنیم و بر روی دکمه Next کلیک می نماییم.

آموزش ساخت اکانت پی پال

در مرحله بعد به ترتیب :

  • ایمیل
  • نام رسمی
  • نام خانوادگی رسمی
  • رمز عبور
  • تکرار رمز عبور را وارد نمایید

آموزش ساخت اکانت پی پال

همچنین گزینه Stay logged in for faster checkout نیز در پروسه ثبت نام در پی پال هیچ تاثیری نداشته و صرفا به معنای لاگین ماندن در اکانت پی پال برای پرداخت بدون لاگین را برای شما فراهم میکند.

نکته :

دقت کنید فیلد نام و نام خانوادگی را با واژه legal / رسمی ذکر کرده. سعی کنین به نحوی اطلاعات را وارد کنید که اگر روزی روزگاری مجبور به ارائه مدرکی شدید حداقل بتوانید به چند نام بدون دستکاری استناد کنین (هرچند سایتهایی مثل آمازون و پی پال و امثالش بفهمن شما کاربر ایرانی مخصوصا کشور بلک لیست هستید سریعا شمارا بلاک می کنند).

 

بسیار خب روی Next کلیک می کنیم و خب ممکن است مثل تصویر زیر همان چک باکس معروف گوگل من ربات نیستم را مشاهده کنین یا پازل تایید که باید آنچه در تصویر از شما خواسته را کلیک کنید.

 ساخت اکانت پی پال

در اینجا من ربات نیستم را کلیک میکنیم و منتظر تایید می مانیم. برای ما همین I’m Not a Robot نمایش داده شد و به صفحه بعد منتقل شد که در تصویر زیر مشاهده میکنید.

صفحه وارد کردن اطلاعات آدرس صاحب حساب PayPal !!!

آدرس برای اکانت پی پال یکی از نکات مهم آموزش هست که در ابتدای آموزش مطرح کردیم. از این رو با استفاده از ابزارها و یا وبسایتهایی که آدرس فیک یا همان نمونه آدرس معتبر ارائه می کنند یا به صفحه فیک آدرس گیفت کارت 98 واقع در بالای سایت رفته و آدرس هر کشوری که خواستید را با جزییاتش در این بخش های زیر کپی نمایید تا آنرا برای اکانت مورد نظر که در حال ساختش هستین در نظر بگیره.

آموزش ساخت اکانت پی پال

اطلاعاتی که در فرم آدرس برای شما نیاز هست از قرار زیر پر نمایید :

  • Street Address که همان آدرس خیابان هست (نمونه پر شده این فرم را به شما نمایش می دهیم نگران نباشید).
  • آدرس ساختمان / آپارتمان
  • City / شهر
  • State / ایالت
  • ZipCode / کد پستی
  • تلفن موبایل یا تلفن منزل
  • تاریخ تولد

لازم به ذکر است که گزینه Phone Type را روی Mobile قرار داده و طبق آموزش ساخت شماره مجازی در بخش آموزش و راهنمای سایت گیفت کارت 98 می توانید برای پر کردن صحیح و وریفای این شماره با خیال راحت یک شماره رسمی مجازی برای خود داشته باشید که در ادامه آموزش از پی پال برای شما پیامک حاوی کد تایید نیز ارسال می گردد را با موفقیت وارد نمایید. (نکته مهم: اخیرا گزارش شده که سایت پی پال کد وریفای به شماره های ساخته شده با اسکایپ ارسال نمیکند .)

تصویر زیر نمونه آدرس آمریکا (فیک آدرس آمریکا) را برای شما در سایتمون نمایش دادیم که به ترتیب باز کرده و در فرم فوق وارد میکنیم.

فیک آدرس آمریکا

دقت فرمایید که هر آدرس باید دقیقا با اطلاعات خودش وارد بشه مثلا نباید آدرس خیابان را از ادرس دیگر و زیپکد را از آدرس دیگری بردارید. این آدرس ها تنظیم شده هستند.

در تصویر زیر ما اطلاعات آدرس فوق را بهمراه شماره مجازی آمریکا که توسط آموزش ساخت شماره مجازی در اسکایپ ساخته ایم را بصورت پر شده نمایش داده ایم.

آموزش ساخت اکانت پی پال

خب تا اینجا قسمت های سختشو پر کردیم ! خسته نباشید. پس از پر کردن فیلدها و کلیک بر روی تیک قبول کردن شرایط و سیاست های کاری PayPal بر روی دکمه ادامه Agree and Create Account کلیک می کنیم. که در نهایت مارا به صفحه زیر هدایت می کند.

ساخت اکانت پی پال

که یک پیام نیمچه خوش آمدی بهتون میگه و 2تا از خدماتشو همین اول کار بهتون معرفی میکنه (خرید و ارسال پول) که فعلا با این موارد کاری نداریم. در این صفحه بر روی لینک آبی رنگ Not Sure? Add card to use later کلیک نمایید.

اگر اشتباها بر روی add bank  کلیک کردین و تصویر زیر را مشاهده کردین. با خیالت راحت روی گزینه ی Link a card instead کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت پی پال

بسیار خوب شمارا به صفحه اضافه کردن (اتصال کارت / دبیت کارت) به اکانت پی پال تون هدایت میکنه.

آموزش ساخت اکانت پی پال

در این تصویر به ترتیب از شما موارد زیر را درخواست می کند :

  • شماره کارت اعتباری (ویزا، مستر، امریکن اکسپرس و …)
  • مدل کارت (که نوعا خودش شناسایی میکنه و بر اساس شماره کارتی که می زنین پر میکنه)
  • تاریخ انقضا کارت (Expiration / EXP)
  • رمز امنیتی کارت (CVV / CVC)
  • آدرس کارت اعتباری (آدرس صدور کارت)

در نظر داشته باشید بصورت پیشفرض آدرسی را نمایش می دهد که در مراحل قبلی برای محل سکونت خود معرفی کردید.

نکته مهم

از همینجا مشخص میشه که بهتره آدرس کارتی که مثلا خریداری می کنید مطابق با آدرسی باشه که برای محل سکونت خود انتخاب کرده اید. یک هماهنگی بین آدرس محل سکونت، آدرس صدور کارت و حتی آدرس شماره مجازی سعی کنین همگی مربوط به یک ایالت باشند (حتی IP شما با موارد زیر هارمونی داشته باشد).

حالا اگر آدرس روی ویزا کارت یا مستر کارت که خریداری نموده اید  مطابق محل سکونت نیست بر روی فیلد آدرس کلیک کنید و بر روی گزینه Add new address کلیک نمایید.

آموزش ساخت اکانت پی پال

همانند تصویر آنرا پر کنید و اگر نیاز میدانید این آدرس بصورت پیشفرض باید روی آدرس اکانت Paypal شما قرار گیرد بر روی گزینه Make this my primary address کلیک نمایید و بر روی دکمه Add Address کلیک کنید.

برای مثال کارتی که ما قصد Link کردنش را داریم از سمت صادر کننده با آدرس دیگری به ما داده شده و ما آنرا طبق فرم زیر پر نمودیم.

آموزش ساخت اکانت پی پال

به محض اضافه نمودن آدرس باکس ورود اطلاعات کارت اعتباری به شما نمایش داده می شود که ما آنرا با کارت خودمان پر میکنیم.

آموزش ساخت اکانت پی پال

و در نهایت بر روی دکمه Link Card کلیک مینماییم.

وریفای حساب پی پال

پیام موفقیت آمیز بودن کارت ویزا که با 5510 تمام می شود را به شما نمایش می دهد. در نظر داشته باشین این آموزش صرفا جهت انتقال علم به هموطنان عزیز می باشد، شاید در ماه ها یا سال های بعد شرایط عوض شود و یکسری کارت که تا این لحظه بابت تایید اکانت پی پال قابل قبول می بوده است دیگر برای پی پال قابل قبول نباشد، پس مشکل از کارت شما نیست مشکل سیاست های پی پال می باشد که ممکن است مثلا از گیفت کارت ویزا یا کارت های پیش پرداخت در  آینده پشتیبانی نکنند.

لازم به ذکر است بدانید که فروشگاه گیفت کارت 98 موارد کارت اعتباری را به شکل های زیر برای شما قرار داده است. از نظر نویسنده گیفت کارت امریکن اکسپرس بعلت عدم سختگیری در سیاست های بانکی و عملکرد چندملیتی امن ترین و راحت ترین روش اتصال هست که با اطمینان بالا لینک می شود.

  • گیفت کارت امریکن اکسپرس (حداقل 25 دلار، تاریخ انقضا حداقل 3 سال حداکثر 8 سال)
  • گیفت کارت ویزا (حداقل 25 دلار، تاریخ انقضا حداقل 3 سال حداکثر 8 سال)
  • گیفت کارت مسترکارت (حداقل 25 دلار، تاریخ انقضا حداقل 3 سال حداکثر 8 سال)
  • ویزا کارت مجازی (حداقل 1 دلار، تاریخ انقضا حداقل 1 ماه حداکثر 1 سال)
  • مستر کارت مجازی (حداقل 1 دلار، تاریخ انقضا حداقل 1 ماه حداکثر 1 سال)

موارد فوق را می توانید در فروشگاه گیفت کارت 98 بصورت آنلاین تهیه نمایید. کارت های مجازی زمان تحویل و صادر شدن دارند در حالیکه کارت های غیر مجازی تحویل آنی هستند. ولی نکته مثبت در مورد کارت های مجازی این هست که شما می توانید آدرس اختصاصی روی هر کارت و حتی نام سفارشی روی کارت سفارش دهید ولی کارت های غیرمجازی صرفا کارت بوده با نام اختیاری و بدون آدرس (در بعضی ویزا و مستر کارت های غیر مجازی پنلی وجود دارد که شما می توانید Zip Code اختصاصی برای کارت ست کنید).

 

بسیار خوب تا اینجا که کارت را اضافه کردین به اکانتتون، آقای پی پال به شما اجازه دادن که می توانید از خدمات استفاده نمایید !

ساخت اکانت پی پال آمریکا

روی لینک آبی رنگ Go to your account کلیک کنید تا به داشبورد اصلی اکانت پی پال منتقل شوید.

وریفای حساب پی پال

خب ما در این قسمت به شما تبریک میگیم که اکانتتون را با موفقیت ساختین و به صفحه داشبورد پی پال متصل شدید. ولی کمی درنگ ننمایید و قسمت آخر آموزش را با ما همراه باشید.

وریفای اکانت پی پال

اگر فراموش نکرده باشید ما حین ثبت نام ایمیل ، شماره موبایل و شماره کارت اعتباری مون را وارد کردیم که همانطور که در داخل تصویر فوق مشاهده می کنید و علامت زده شده 3 مستطیل آبی رنگ در بالا داریم که حاکی از تایید کردن اطلاعات می باشد.

خب من اول از وسطی یعنی تایید شماره موبایل Confirm your mobile phone شروع می کنم. که شماره ی من را داخل کادر نمایش می دهد و حتی قابل تغییر نیز دارد !

وریفای اکانت پی پال آمریکاپس از چک کردن صحت شماره وارد شده بر روی Next  کلیک کنید (اگر فکر میکنین اشتباه وارد کردین یا خواستین تغییرش بدین روی Change کلیک کنید، شماره صحیح را کامل وارد کنین) و در نهایت روی دکمه Next  کلیک کنید.

وریفای اکانت پی پال آمریکا

مثل دیگر وریفای ها، برای شماره مجازی تون که مثلا Skype هست پیامکی حاوی کد اعتبار سنجی از سمت Paypal دریافت میکنید و مانند تصویر فوق آنرا وارد کرده و بر روی دکمه Continue کلیک می نماییم. در صورت عدم دریافت بر روی دکمه Resend کلیک نمایید.

خب کارت تایید تلفن همراه برای امنیت ( و شناسایی برای آقای پی پال ) مشخص شد.

تایید ایمیل اکانت پی پال

حال بر روی گزینه آبی رنگ داخل داشبورد که اسمش Confirm Your Email هست کلیک می کنیم که بلافاصله برای ایمیلی که با آن ثبت نام کرده بودید از سمت PayPal ایمیلی دریافت می کنید که با توجه به متصل بودن IP غیر ایرانی تون روی لینک تایید کلیک نمایید تا تایید نهایی گردد. آنچه در ایمیل خود جهت تایید Confirm Email Address مشاهده می کنید مانند تصویر زیر می باشد.

وریفای اکانت پی پال آمریکا

بسیار خوب پس تا اینجا نیز تلفن همراه و ایمیل شما در اکانت پی پال تون نیز تایید شد.

مجددا پی پال پس از تایید تصویری از خدماتی که می توانید با اکانت PayPal تون انجام بدهید را مانند تصویر زیر بشما نمایش می دهد.

آموزش ساخت پی پال

که بر روی گزینه Go to my account کلیک نمایید که تصویر داشبورد شما را مجددا به شما نمایش می دهد.

وریفای حساب پی پال

 

شارژ حساب پی پال

جهت شارژ حساب پی پال تنها کافی است یکی از گیفت کارت های معتبر مثل ویزا / مستر / امریکن اکسپرس به میزان لازم را طبق آموزش های فوق Link Debit Card کنید و به اکانت خود متصل نمایید و اگر دوست داشتین Set preferred card ( تنظیم کارت بعنوان حساب پیشفرض اکانت پی پال) کنید.

پی پال وریفای شده

زمانی که شما کل این آموزش را با نکات فوق الذکر انجام دادید و تلفن ، ایمیل و مخصوصا کردیت کارت را Link کردین به اصطلاح میگوییم اکانت پی پال وریفای شده است. شما با حساب پی پال وریفای شده می توانید تراکنش ها و خرید های آنلاین مبتنی بر درگاه پرداخت PayPal انجام دهید. نحوه وریفای کردن پی پال را در بالا مطالعه نمایید.

لیمیت شدن پی پال

به عنوان یک نکته طلایی در نظر داشته باشید که برای استفاده بهینه و به دور از اذیت کردن های ربات های پی پال برای پیداکردن کاربران از کشورهای مورد تحریم مثل ایران استفاده از VPS جهت داشتن IP ثابت کشور خارجی هست که به اصطلاح شما همیشه با یک IP یکسان از حساب پی پال خود استفاده نمایید. کاربران Valid خارجی نوعا دارای IP ثابت می باشند که برای کاهش حساسیت ها می توان از VPS برای پی پال خود استفاده کنید که مستقیما از داخل وی پی اس پی پال خود را باز کنید و به کارهاتون بپردازید. اگر Paypal به نحوه فعالیت یا login activity شما شک کند قطعا رفع شک خود موقتا اکانت شما را تا زمان اعلام نتیجه و وریفای شما آنرا لیمیت یا بلاک می نماید آنچه که به اصطلاح می گونید اکانت پی پال لیمیت شده. نتیجه اینکه پس هر نرم افزار یا ترفندی که آی پی کشور آمریکا را بدهد و در هر بار اتصال آی پی متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد قطعا شما را دچار مشکل خواهد کرد.

افتتاح حساب پی پال بیزینس

در قسمت ابتدایی آموزش نمایش دادیم که ساخت حساب پی پال به روش Personal و یا Business میسر می باشد. حساب پی پال بیزینس برای آن دسته از افرادی که تراکنش بیشتر و اعداد و ارقام بیشتری را دریافت می کنند مناسب تر است چرا که میزان تراکنش های شما از حالت شخصی به حالت تجاری تشخیص داده می شود. از این پس برخی شرکت ها با ایجاد شخصیت حقیقی و ارائه مدارک صحیح قابل وریفای (مانند قبض یا پاسپورت و…) این حساب را ضمانت بیشتری می نماید.

 

با آرزوی موفقیت برای شما

گیفت کارت 98

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (50)

  • سینا

    خیلی خوب بود اطلاعاتتون

    تیر 12, 1399 در 2:16 ب.ظ
  • محمود

    عالی بود .
    پایدار باشید.

    مرداد 13, 1399 در 12:20 ق.ظ
    • amir

      سلام ممنون خیلی مطالب خوبی بود بادقت توضیح دادین فقط یه سوال داشتم پی پال رو‌ افتتحاح کردم بعدش میتونم بدون اینکه شماذه مسترکارت ثبت کرده باشم با پی پال به حساب یکی دیگه پول انتقال بدم یا نه حتما باید مسترکارتمم ثبت کرده باشم؟

      مهر 14, 1399 در 2:07 ب.ظ
      • میثم ملکی

        با سلام نه حتما باید ویزا کارت مجازی اد کنید یا وریفای کنید حساب پی پالتونو

        بهمن 15, 1399 در 6:34 ب.ظ
  • علی

    با تشکر از اطلاعات، چجوری چنج میشه به پول تو ایران ….

    بعد گیفت کارد ضروریه؟ نمیشه فقط ی حساب پی پال واسطه باشه؟

    مرداد 22, 1399 در 11:56 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام. دیدگاهتون در رابطه با حساب پی پال کاملا اشتباهه با این ذهنیت اصلا وارد کار مالی با حساب paypal نشین.

      مرداد 23, 1399 در 12:28 ب.ظ
  • علی

    منظورم از چنج به تومن با پی پال نیس اون سوال خارج از بحث بود…

    خود پی پال گیفت کارد حتما باید داشته باشه؟ یا مستر کارد؟ نمیشه فقط حسابش باشه بعد با سایتای چنج پول کار کرد؟

    مرداد 25, 1399 در 1:35 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      خیر در این باره اطلاعاتی در دسترس نداریم. بازدیدکنندگانی که این سوال را مطالعه میکنن اگر پاسخ مطمئنی دارند لطفا جواب ایشان را بدهند.

      مرداد 25, 1399 در 6:04 ب.ظ
      • حسین

        سلام برای افتتاح حساب میشه ویزا کارت یک دلاری مجازی گرفت؟

        مهر 11, 1399 در 11:38 ق.ظ
        • راهنمای مشتریان

          سلام قبلا 1 دلاری کار میداد ولی الان زیر 5 دلار ارور مینویسه کارت در حساب دیگری اضافه شده . حتما از ویزا مجازی 5 دلار به بالا استفاده کنین ترجیحا از آبی رنگ ها استفاده کنین.

          مهر 11, 1399 در 6:03 ب.ظ
  • آرین

    سلام من یه حساب پی بال بیزینس ساختم از من هیچ کدتایید نخواست و بعضی از اطلاعات مثل آدرس محل کار و آدرس خونه رو آدرس معتبری وارد نکردم آیا هیچ مشکلی بوجود نمیاد و می تونم به حسابم پول واریز کنم؟

    مرداد 31, 1399 در 2:41 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      با سلام. آرین عزیز این بر هیچکسی پوشیده نیست که سخت گیری های اکانت بیزنس و مراحل تاییدیه آن خیلی بیشتر از اکانت شخصی هست. میتونین تست کنین این قضیه را ! مسئولیت آموزش فوق هم کاملا بر عهده خواننده هست.

      مرداد 31, 1399 در 6:52 ب.ظ
  • میلیونر خود نساخته

    کاش یه vps خوب هم معرفی میکردین که دیگه همه کاری پی پال ساختنو از همین سایت میکردیم!

    شهریور 5, 1399 در 7:27 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      دوست عزیز خیلی از اتفاقات و رخداد های این مدل فعالیت ها بصورت تجربی هستن. با توجه به اینکه نیاز هر شخص هم متفاوت هست میزان حساسیت هر شخص هم متفاوته. برای خرید vps پی پال میتونین از شرکت های مطرح کمک بگیرین.
      در ضمن بطور کل شرکت هایی هستن که مسئولیت ساخت و تحویل حساب پی پال را برای شما انجام می دهند.

      شهریور 6, 1399 در 10:33 ق.ظ
  • Pobo

    سلام ممنون از اطلاعاتی که ارائه کردین
    تفاوت باز کردن این حساب بصورت شخصی و توسط خودمون با باز کردن اون توسط شرکت های واسطه ای که این حساب رو برامون باز میکنن در چی هست؟ آیا ممکنه اگر خودمون و از طریق روشی که شما آموزش دادین یه حساب پی پال افتتاح کنیم بعدا به مشکل بخوریم؟
    و سوال بعدی اینکه من صرفا نیاز دارم در ازای سرویسی که ارائه میدم وجهی دریافت کنم و بعد اون رو به حساب بروکرم منتقل کنم، نیازی به تعریف کارت اعتباری دارم؟

    شهریور 5, 1399 در 8:09 ب.ظ
    • میثم ملکی

      با سلام تفاوتش در نوع کردیت کارت ویزا کارت یا مستر کارت اد شده و همچنین محدودیت بیشتر نسبت به اکانتهای شرکت هاست. و همچنین نیاز به اد کردن کارت اعتباری اجباریست .

      شهریور 14, 1399 در 1:33 ب.ظ
  • شروین

    سلام من ی سوال داشتم اگه کارت اعتباری ایران رو وارد کنیم مشکلی پیش نمیاد

    شهریور 11, 1399 در 1:23 ق.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام چنین امکانی وجود نداره! پی پال یک سرویس تحریم شده میباشد. با شرایطی که ذکر شده هم ریسک بالایی داره. اینطوری که تصور میکنین نیست. ابتدا سرویس پی پال را بشناسید.

      شهریور 12, 1399 در 3:46 ب.ظ
  • قربانی

    سلام ببحشید من یه بار دیگه هم این سوال رو پرسیدم ولی جوابم رو ندادید
    من با این توضیحات کاملی که داده بودین حساب رو باز کردم منتها الان برای اینکه پول به حسابم واریز بشه میگه باید یه کارت اعتباری معرفی کنی
    این کارت رو از کجا باید تهیه کنم از سایت شما میشه تهیه کرد
    این کارت رو معرفی کنم دیگه مشکلی برای واریز به حسابم و خرید اینترنتی با حساب ندارم ؟

    شهریور 18, 1399 در 12:14 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام پاسخ سوالتون را باید از صرافی ها بپرسین برای کسانی که پیپال دارند.

      شهریور 21, 1399 در 8:03 ب.ظ
      • شهاب

        سلام
        الان با توجه به سوالي كه خانم يا اقاي قرباني پرسيدن، يعني بعد وريفاي كردن شماره موبايل ، ايميل و اتصال گيفت كارت امريكن اكپرس(ب پيشنهاد كارشناس سايت) ، باز هم نميشه پول بهش واريز كرد؟ و بايد علاوه بر گيفت كارت امريكن اكسپرس يه كارت اعتباري هم به پيپال لينك كنيم؟
        اگه جواب مثبت هست پس چه نيازي به گيفت كارت بود وقتي فقط توانايي وريفاي كردن رو داره و كار اصليي كه ما ميخوايم ، يعني نقل و انتقال پول رو نمتونه مهيا كنه؟

        ممنون از سايت خوبتون

        مهر 12, 1399 در 9:48 ب.ظ
        • میثم ملکی

          سلام برای نقل و انتقال پول باید وریفای کامل بشه وقتی امریکن اکسپرس مثال اد کنید میتونید از امکان پرداخت در سایت های خارجی استفاده کنید

          بهمن 15, 1399 در 6:36 ب.ظ
  • Kimia

    سلام
    من برای کار اینترنتی خود به پی پال نیاز دارم ولی پولی که قراره داخلش قرار بگیرد رو می خوام تو ایران به دستم برسه. چطوری میشه حقوقی که داخلش میره رو برداشت کرد؟

    شهریور 21, 1399 در 6:38 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      با سلام. با توجه به فریلسنر های ایرانی زیادی که هستند و قصد نقد کردن حقوق هاشون را دارن بهترین کار مشورت با صرافی ها مخصوصا صرافی های اینترنتی هستن. که با مشاوره از آنها بتوانند مبالغ دلاری کارشون را ایران دریافت کنن

      شهریور 22, 1399 در 1:48 ب.ظ
  • محمد

    سلام من نرم افزار پی ال رو نصب کردم وارد ساخت حساب میشم اول شماره تلفن میخواد از سایت هم میرم هم میرم همینه چیکار کنم من با موبایل انجام دادم البته

    مهر 10, 1399 در 2:25 ق.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام. شما تمام حساسیت های آموزش را رعایت کنین. باید شماره خارجی ست کنین

      مهر 11, 1399 در 6:07 ب.ظ
  • شایان

    Dametoon garm awlii bood

    مهر 11, 1399 در 7:43 ق.ظ
  • Arezoo

    سلام ممنون از اطلاعات مفيدتون. من ميخوام اكانت پي پال بسازم كه فقط پول بهش واريز ميشه و قرار نيست كلا برداشتي ازش داشته باشم ايا اين مساله باعث مشكوك شدن پي پال ميشه؟
    سوال دومم اين هست كه روزانه تا چه ميزان پول اگه وارد اكانت پي پال شخصي بشه مشكلي نداره؟ مثلا روزانه ٥٠٠ – ٤٠٠ دلار باعث شك پي پال ميشه يا نه؟

    مهر 12, 1399 در 8:12 ب.ظ
    • میثم ملکی

      با سلام باید تمتمی مراحل وریفای paypal رو انجام بدید که در ایران کار بشدت سختی هست

      بهمن 15, 1399 در 6:37 ب.ظ
  • اریا

    دورود
    اموزش جالب و خوبی بود ولی اگر براتون امکان داره شرکتهای هم که این کار رو انجام میدن معرفی کنید ممنون میشم
    پاینده و پیروز باشید

    مهر 14, 1399 در 10:55 ب.ظ
  • فردین

    سلام خسته نباشین
    من توی یه بازی چیزی حدود صد دلار برنده شدم و برای برداشتش پی بال میخواد و ففط به اون ارسال میکنه
    تمام چیزایی که نیاز دارم چیه یه مستر کارت ۵ دلاری و یه شماره و ادرس مجازی
    یکی یکی بهم بگین کلا باید چقدر هزینه کنم تا به اون صددلارم برسم ازطریق یه بازیه

    مهر 17, 1399 در 5:04 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام باید از سایت های صرافی یا بطور کل صرافی های آنلاین سوال کنین. جزو خدمات سایت ما نیست.

      مهر 21, 1399 در 8:41 ب.ظ
  • محمد

    میشه ازش برای یوتیوب استفاده کرد

    مهر 30, 1399 در 10:15 ق.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام تجربه ای در این زمینه نداریم. باید تست کنین.
      نیازها خیلی متنوع هستن.

      آبان 1, 1399 در 11:36 ق.ظ
  • مهدی

    سلام میتونم از یه شخصی که فامیلم هست کمک بگیرم شمارشو بده ب جای شماره مجازی استفاده کنم؟اون شخص باکو هست

    مهر 30, 1399 در 2:00 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام قطعا خیلی بهتر هم هست. آدرس و تلفن و هویت ایشان را میتوانید قرار بدین. حداقل پاسخگویی به شهروند باکو دارن و تحریم نیستن.

      آبان 4, 1399 در 5:20 ب.ظ
  • مجتبی

    من با استفاده از کارت ویزا مجازی خواستم وریفای کنم ولی متاسفانه پیام داد که کارت به یه اکانت دیگه لینک شده باید اول از اون اکانت حذف شه بعد. نشد دیگه شانس نداریم ما.

    آبان 12, 1399 در 1:34 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      با سلام . احتمال زیاد کارتی که باهاش دارین وریفای میکنین زیر ۵ دلار هستش

      آبان 13, 1399 در 11:50 ب.ظ
  • مهران

    سلام میخواستم بدونم که باید چه کارتی رو بخرم تا کارت رو لینک کنم؟ و اینکه اون کارتی رو از شما میتونم بخرم یا نه؟ کارتی که یک ماه بیشتر اعتبار نداشته باشه رو لینک کنم باز هم میتونم برای همیشه از امکانات پی پال استفاده کنم؟ با کارت هایی که میشه به صورت فیک ساخت ولی توشون هیچ پولی نیست نمیشه لینکشون کرد به اکانت پی پال؟

    آبان 14, 1399 در 12:35 ق.ظ
    • میثم ملکی

      با سلام بهتر هست کارت های اعتباری با مدت انتقضا بالا استفاده کنید

      بهمن 15, 1399 در 6:29 ب.ظ
  • ‪Roz Sorkh‬‏

    سلام در قسمت وارد کردن شماره کشور آمریکا نداره ؟ چیکار باید کرد ؟؟
    شماره مجازی هم تونستم بسازم برای آمریکا .. در قسمت وارد کردن شماره فقط کشورهای اروپای هستش؟؟؟؟؟؟
    ممنون میشم کمک کنید

    آبان 16, 1399 در 3:21 ب.ظ
    • میثم ملکی

      با سلام آی پی خودتون رو به ایالات متحده تغییر بدید چنین امکانی فعال میشه

      بهمن 15, 1399 در 6:28 ب.ظ
  • امیر

    سلام خودتون اکانت ورفای شده پی پال نمیسازید؟

    آبان 20, 1399 در 9:39 ب.ظ
    • میثم ملکی

      سلام نه متاسفانه

      بهمن 15, 1399 در 6:27 ب.ظ
  • محمد امین عزیزی شهنی

    سلام الزامی داره که نام صاحب اکانت با نام اکانت ایمیل یکی باشه؟

    آبان 21, 1399 در 5:36 ق.ظ
    • میثم ملکی

      سلا برای ساخت اکانت پی پال این مورد مهم نیست

      بهمن 15, 1399 در 6:27 ب.ظ
  • BMW.www2

    سلام و عرض ادب و احترام ممنون از آموزش خوبی که قرار دادید
    یک سوال داشتم ، در قسمت ادرس برای ساخت اکانت پی پال فرمودید از فیک ادرس استفاده کنیم ولی موقع لینک کردن حساب که فرمودبد پیشنهاد میشه برای لینک کردن از امریکن اکسپرس استفاده شود ،چون امریکن اکسپرس بدون ادرس است ،مشکلی پیش نمیاد اگر از همون فیک آدرس استفاده کنیم؟
    با گیفت کارت مجازی ویزا ۵ دلاری از اون آبی ها هم میشه وریفای کرد ؟ چون تاریخ انقضا کمتره مشکلی نداره؟
    وقتی کارت اعتباری حالا چه امریکن اگسپرس یا ویزا کارت به پی پال متصل میشه ایا همه موجودی کارت وارد اکانت پی پال میشه ؟ یعنی حساب خالی میشه؟

    خرداد 23, 1400 در 9:15 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      با سلام. هر دو قابل استفاده هستن ولی بعضی معتقد هستن کارت های مجازی بدلیل داشتن Billing Address ست شده روی کارت بهتر هست ولی تاریخ انقضا ها به اندازه کارتهای گیفت کارت مثل امریکن اکسپرس نیست.
      پاسخ بخش دوم سوال شما نیز منفی هست، لینک کردن هر کارتی به اکانت پی پال اعتباری را به پی پال شما نمی افزاید، فقط حین خرید به شما کمک میکند از کارتهای متصل به اکانت پی پال خرید کنین.

      مرداد 3, 1400 در 9:03 ب.ظ
  • صالح ترابی

    سلام . من شماره مجازی اسکایپ درست کردم ولی هنگام ثبت نام پی پال برای من پیام نمیاد! فقط اون شماره میشه تماس گرفت. پیامی براش نماید!

    آبان 27, 1401 در 11:55 ق.ظ
    • میثم ملکی

      سلام بله جدیدا پی پال برای اکثر شماره های voip اس ام اس وریفای ارسال نمیکنه

      آذر 25, 1401 در 10:58 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید