مقالات و اخبار گیفت کارت

گیفت کارت رایگان ‌| تخفیف استور

گیفت کارت رایگان یا اسپشیال آفر استور

اسپشیال آفر در استور چیست؟

سلام خدمت همراهان همیشگی و دوست داشتنی سایت گیفت کارت 98، امروز به بررسی یکی از پر استفاده ترین بخش یعنی Special Offer یا پیشنهادات ویژه استورهایی مثل XBOX بپردازیم. اسپشیال آفر همان تخفیف هایی هستن که مثلا در یک هفته ماکروسافت ایکس باکس یا هر استور مشابه اقدام به فروش مورد خاصی را می کنه که مثلا خرید گیفت کارت گیم پس ایکس باکس 3 ماهه را با 1 دلار یا 2 دلار به شما پیشنهاد می دهد.

خیلی از دوستان پیام زدن که مال 2 دلار که هیچ 5 یا 10 دلار پول داخل اکانت ایکس باکس داریم ولی نمی توانیم این خرید را انجام دهیم و مدام ما را به صفحه Payment Method هدایت می کنه. پس در ادامه با ما باشید تا با هم آموزش خرید گیفت کارت ارزان را بهتون یاد بدیم.

این آموزش دانش شما را جهت بهره گیری از عضویت های رایگان یا عضویت Trial را در استور های مختلف آنلاین توضیح داده و راه دستیابی به این اشتراک ها بصورت خیلی ارزان یا بعضا رایگان را به شما می دهد.

در واقع راهکار های خرید خدمات ارزان یا بعضا رایگان از طریق این آموزش میسر میباشد.

تخفیف ایکس باکس |‌ گیفت کارت رایگان

اکانت اسپاتیفای رایگان !

اسپاتیفای 3 ماهه رایگان

یا در سرویس اسپاتیفای Spotify شما میبینین که 3 ماه اشتراک اسپاتیفای رایگان و در تمدید پس از ماه سوم ماهیانه 10 دلار برای کاربران تازه وارد در نظر گرفته اند. اینها پیشنهادات شگفت انگیز شرکت ها برای جذب مشتریان جدید هست. شما 3 ماه رایگان استفاده کن اگر دوست داشتین از ماه 4 ماهیانه 9.99 دلار پرداخت کن یا اگر مورد نیازتون نبود لغو اشتراک یا به اصطلاح Cancel Subscription کنین. پس در واقع شما 30 دلار پول ذخیره کرده اید.

جهت خرید گیفت کارت اسپاتیفای که می توانید از داخل سایت گیفت کارت ۹۸ خرید خود را انجام دهید و از طریق آموزش شارژ گیفت کارت اسپاتیفای شارژ‌ کنید.

فروش ویژه پلی استیشن استور

سرویس پراستفاده پلی استیشن نتورک همینطور هر روز / هفته یا فصل برای مشتریان خود پیشنهادات خیلی ویژه در نظر می گیره برای مثال خرید پلاس 3 ماهه یا استفاده از اشتراک PS Now پلی استیشن تنها با پرداخت مثلا 2 دلار یا خیلی کمتر از قیمت واقعی را پیشنهاد می دهد. که با استفاده از گیفت کارت ویزا کارت مجازی یا کلا خرید کردیت کارت آنرا به نتیجه برسانید.

گیفت کارت GamePass رایگان با 1 دلار

گیم پس رایگان ایکس باکس

اجازه بدین با یک مثال واقعی بهتون یاد بدم. اسپشیال آفر شما یک XBOX GAMEPASS یکماهه به ارزش 1 دلار هست. این عدد 1 دلار عملا با گیفت کارت رایگان یکماهه این سرویس هیچ فرقی نداره !‌ فقط 1 دلار برای یکماه ! این خرید مثل تمامی خرید های داخل استور ایکس باکس شامل مالیات می شود پس شما نهایتا به 2 دلار گیفت کارت ایکس باکس نیاز . خب با خرید گیفت کارت ایکس باکس شروع میکنیم که از لینک می توانید خرید را انجام دهید.

طبق آموزش شارژ گیفت کارت ایکس باکس کد مورد نظر خود را Redeem نمایید و سپس به سراغ خرید ویزا کارت مجازی می رویم و یکی از ویزا کارت آمریکا (قرمز رنگ با پرچم آمریکا) را خرید میکنیم و از صفحه Payment Method داخل سایت XBOX آن را وارد می کنیم.

خب حالا با توجه به اینکه ۵ دلار داخل کیفت پول ایکس باکس داریم و یک ویزا کارت آمریکا به آن اضافه نموده ایم می توانیم روی آفر مورد نظر کلیک کرده و خرید خود را انجام دهیم.

نکته طلایی :

تمامی آفرهای یاد شده در بالا یک مدل سیاست فروش از جانب فروشندگان این سرویس ها می باشد که به کاربرانشون داده میشه تا جذابیت خرید را افزایش دهند و حدالامکان تجربه استفاده از سرویس شون را به کاربران بدهند. پس در واقع قرار نیست در ماه های بعدش چنین اتفاقی بیوفته و قراره که در ماه های بعدی شما مثلا 14 دلار بابت این سرویس پول پرداخت کنید.

جایزه و آفر گوگل پلی استور

گیفت کارت جایزه گوگل

بالاخره در این بازار پر از مشتری، گوگل هم باید سهمی از کاربران منتخب خود داشته باشه برای مثال گوگل آفر هاشو بعنوان پول یا کوپن تخفیف برای شما در نظر میگیره و مثلا میگه حالا که از سرویس گوگل درایو یا شارژ گوگل درایو یا افزایش حجم گوگل درایو ، خرید اشتراک گوگل موزیک استفاده کردین این 5 دلار را بعنوان هدیه داشته باش و در همین گوگل استور از آن استفاده کن.

در مثال فوق مشتری پس از کلیک بر روی گزینه Redeem now همان لحظه با توجه به اتصال با IP آمریکا می تواند از Promotion مورد نظر استفاده کند و روی اکانت خود شارژ نماید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (3)

  • کسری

    بسیارخوب

    شهریور 24, 1399 در 11:26 ب.ظ
  • MHZ

    سلام ببخشید امکان خرید گیم پس التیمیت بدون ویزا کارت وجود نداره؟

    آبان 6, 1399 در 10:17 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام. چرا نشه . از داخل سایت گیفت کارت 98 بخش گیفت کارت XBOX میتونین هر مقدار GamePass خواستین خریداری کنین.

      آبان 7, 1399 در 10:58 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: