مقالات و اخبار گیفت کارت

آموزش شارژ روبلاکس فارسی | گیفت کارت 98

شارژ گیفت کارت روبلاکس Roblox

آموزش شارژ گیفت کارت روبلاکس

پیش از هر چیز جهت خرید گیفت کارت روبلاکس می توانید از فروشگاه گیفت کارت 98 نسبت به خرید گیفت کارت اقدام نمایید سپس ادامه آموزش را انجام دهید.

برای راحتی کار شما آپشن های زیر به شما در خرید گیفت کارت کمک می کند.

نکته : گیفت کارت روبلاکس فقط قابل شارژ از طریق مرورگر اینترنتی هست – تلاش بیهوده در شارژ آنها در نرم افزار یا اپ روبلاکس ننمایید.

  1. در ابتدا وارد سایت بازی رابلکس شده و در اکانت خود Login کنین.
  2. پس از ورود به اکانت خود به صفحه شارژ گیفت کارت رفته (لینک).
  3. حال پین کد دریافت شده پس از خریدن گیفت کارت رابلکس را در کادر Enter PIN وارد نمایید.
  4. دکمه Redeem را جهت شارژ و انتقال اعتبار گیفت کارت، بفشارید.

آموزش شارژ Roblox

  • در صورت موفق آمیز بودن شارژ رابلکس ، یک پیام تایید به شما نمایش داده میشود.

شارژ روبلاکس

 

  • حال می توانید با توجه به تصویر فوق بر روی دکمه Use Credit کلیک کرده تا از اعتبار اضافه شده به پروفایل رابلکس تون استفاده نمایید.

 

نکته مهم شارژ روبلاکس :

اگر در شارژ یک کد که حاوی اعداد 0 یا 1 هستند مشکلی دارید و اگر در کد گیفت کارت شما این اعداد بودند آنها را با O لاتین (او) و I لاتین (آی) جابجا نمایید.

 

با توجه به شارژ انجام شده که مقدار دلار مورد نظر شما شارژ شده حالا شما می توانید نسبت به خرید Robux روباکس یا موارد قابل خریدن در روبلاکس اقدام نمایید. مثلا فرض کنین شما گیفت کارت روبلاکس 10 دلاری خریداری نموده اید و الان 10 دلار داخل اکانت رابلکستون شارژ شده است!

خرید روباکس | خرید Robux | گیفت کارت 98

شما می توانید طبق جدول خرید فوق که متعلق به سایت رابلکس هست با 9.99 دلار آن 800 روباکس خریداری کنید یا با 4.99 دلار آن 400 روباکس خریداری کنید. ولی برای خرید 1700 روباکس قطعا شما به 19.99 دلار پول نیاز دارید که باید مجددا گیفت کارت رابلکس خریداری و شارژ نمایید.

اگر قصد خرید اشتراک Roblox Premium را دارید توسط آدرس صفحه خرید Membership purchase را با اکانت مورد نظرتون باز کنید (تصویر زیر)

خرید اشتراک روبلاکس Roblox Premium | روبلاکس پرمیوم

که با کلیک بر روی گزینه Buy Now می توانید با توجه به نیاز و اعتبارتون خرید مورد نظر را انجام دهید. با این حال می توانید گیفت کارت رابلکس خود را حین انتخاب پلن های رابلکس نیز استفاده کنید. اگر به روش بالا هنوز Redeem نکرده اید پس از کلیک روی دکمه های Buy Now ممکن هست به تصویر زیر جهت پرداخت روبرو شوید.

اعتبار روبلاکس | پرداخت روبلاکس

اگر بر روی گزینه اول Roblox Credit کلیک کنید خرید را با اعتباری که داخل اکانت روبلاکس شما هست انجام می دهد. شما خریدتان را با گزینه Submit Order می توانید نهایی کنید.

پین کد روبلاکس | PIN روبلاکسو اگر مبلغ داخل اعتبار شما کم است می توانید مجددا از کادر Enter Pin یک کد گیفت کارت دیگر شارژ کنین (جهت خریدن گیفت کارت به گیفت کارت 98 مراجعه کنید).

حال اگر شما اعتبار کافی جهت تکمیل خرید را داشته باشید، تصویر زیر که پیام تایید و تشکر از خرید شما در Roblox می باشد را در انتها مشاهده می کنید.

خرید روبلاکس | خرید روباکس | گیفت کارت

 

شارژ گیفت کارت روبلاکس ( آموزش ویدئویی )

باتشکر

گیفت کارت 98

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: