مقالات و اخبار گیفت کارت

خرید شماره مجازی |‌خرید گیفت کارت

آموزش ساخت شماره مجازی با اسکایپ

آموزش ساخت شماره مجازی

نکته مهم: اخیرا گزارش شده که سایت پی پال کد وریفای به شماره های ساخته شده با اسکایپ ارسال نمیکند .

بسیار پیش آمده برای ثبت نام در سایت های خارجی یا دریافت از سرویس های خارج از کشور مثل اپل ، گوگل ، پی پال و … با مشکل درج شماره تماس اضطراری و فیلد Required (الزامی) مواجه شده باشید. این شماره در برخی سایت ها شاید بصورت فیک یا صرفا برای پر کردن چیزی وارد کنین و بتوانید از مرحله مورد نظر رد بشین ولی برای بسیاری از سرویس ها برای مصرف کننده حیاتی می باشد.

  • دریافت پشتیبانی از کمپانی های معتبر
  • ثبت نام تکمیلی و وریفای شماره در سایت هایی که ایران را پشتیبانی نمی کنند
  • تاییدیه های ثبت نام با شماره خارجی
  • رزرو هتل یا اتاق در خارج از کشور
  • خرید آنلاین از سایت های خارجی
  • ثبت نام در سایت هایی که ورود تلفن همراه اجباری می باشد
  • خرید و پشتیبانی سرور از شرکت های معتبر
  • شماره مجازی تلگرام
  • شماره مجازی پی پال
  • شماره مجازی واتساپ
  • و موارد دیگری از این دست

در این مقاله با شماره مجازی و اسکایپ بیشتر آشنا خواهید شد :

شماره مجازی چیست

شماره مجازی یا شماره اینترنتی نوعا خط تلفنی هست که شرکت های معتبری چون مایکروسافت و شرکت های ارائه خدمات تلفن اینترنتی بصورت سرویس پرمیوم Premium غیررایگان در اختیار مشتریان خود قرار میدهند. این خطوط تلفن نوعا توسط دیگر اپراتورهای خارج از کشور نیز قابل شناسایی هستند و برای مسائلی چون ارسال کد وریفای یا تماس تلفن برای پشتیبانی خدمات انلاین استفاده می شود.

شماره مجازی می تواند از هر شرکت رسمی ارائه دهنده این سرویس از هر کشوری که در اختیاراتش باشد در اختیار شما قرار بدهد و به اصطلاح شماره مورد نظر را به شما تخصیص دهند.

شماره مجازی اسکایپ

هم اکنون خیلی از خوانندگان این مطلب شاید سرویس Skype را بشناسند ولی نیاز هست توضیح داده شود که ماکروسافت اسکایپ غیر از امکان چت و تماس صوتی و تصویری که بر بستر اکانت Live میتواند بصورت رایگان در اختیار همه قرار دهد سرویس ویژه غیر رایگان خود را نیز در همین نرم افزار ارائه کرده است که یکی از آنها امکان خرید شماره اسکایپ (زمان دار) را به مشتریان خود می دهد. بدین صورت که می توانید شماره هر کشوری را ، حتی چند کشور و چند شماره را داخل یک اکانت اسکایپ خود داشته باشید. امکان ارسال و دریافت پیامک ، امکان تماس تلفنی به شماره مقصد در هر کشور و حتی دریافت تماس با شماره اختصاصی خود داشته باشید. برای دوستانی که اطلاع دارند فقط خرید گیفت کارت اسکایپ کفایت میکنه و بدون ادامه دادن این آموزش میتونن خریدشون را انجام بدهند.

 

ساخت شماره مجازی اسکایپ

گیفت کارت اسکایپ |‌ Skype

پیش از هر چیز شما را با تعدادی از ویژگی های تجاری خرید شماره مجازی اسکایپ آشنا می کنیم.

آموزش نرم افزار اسکایپ | شماره مجازی اسکایپ

اول از همه اینکه شما هم از طریق اپلیکیشن موبایل اسکایپ هم از طریق مرورگر وب (کروم، سافاری، فایرفاکس،  edge ماکروسافت و … ) قادر به خرید شماره و استفاده از امکانات اسکایپ می باشید.

آموزش نرم افزار اسکایپ | شماره مجازی اسکایپ

شما میتوانید شماره خریداری شده را با شخص دیگری بصورت اشتراکی استفاده نمایید! مثلا منشی شما نیز می تواند تماس های بین المللی شمارا پاسخگو باشد! یا در عدم حضور شما به تماس ها و پیام های مهم شما پاسخگو باشد.

آموزش نرم افزار اسکایپ | شماره مجازی اسکایپ

خاصیت چند سطحی بودن اسکایپ بطور کامل امکان دریافت تماس با شماره تلفن مجازی را بشما می دهد. چه روی موبایل، تبلت یا لپ تاب می تونین تماس های ورودی را دریافت کنین.

نکته مهم :‌ اکانت ماکروسافت اسکایپ را با اطلاعات صحیح و مناسب پر نمایید و وریفای کنید. در صورت نیاز به آدرس از بالای صفحه سایت ، منوی فیک آدرس را انتخاب کنید و از کشور مربوطه یه آدرس را کپی نمایید.

خرید شماره مجازی اسکایپ

  • یک اکانت اسکایپ برای خودتون بسازین و اگر از قبل دارین همین خوبه
  • به سایت com رفته و به اکانتتون Signin کنید. (نشانگر 1)
  • سپس از منوی بالای سایت گزینه Skype Number را کلیک نمایید. (نشانگر 2)
  • طبق تصویر زیر لیستی از پرچم کشورهایی که اسکایپ قادر به فروش شماره هست ازشون را به شما نمایش میدهد. مثلا United States را انتخاب می کنیم. (نشانگر 3)

 

آموزش نرم افزار اسکایپ | شماره مجازی اسکایپ

که پس از انتخاب کشور مورد نظرتان به صفحه بعدی که در تصویر بعدی زیر نمایش داده شده است منتقل می شوید. پس با ما همراه باشید …

شماره مجازی آمریکا بسازیم

پس از کلیک بر روی کشور مورد نظر بلافاصله شماره ای از همان کشور منتخب شمارا پیشنهاد می دهد که با شماره 1 نشانه گذاری شده است. در سمت چپ و راست این شماره امکانات شماره را برای شما بعنوان آپشن نمایش داده، در سمت راست : Caller ID enabled به مفهوم اینکه این شماره از نمایشگر شماره برخوردار میباشد و در سمت چپ 2-way SMS enabled به مفهوم امکان ارسال و دریافت پیامک اشاره کرده است. (نکته : شهر و ایالت مرتبط با شماره مورد نظر دقیقا یک خط بالای شماره لحاظ شده است)

در صورتیکه مایل به خرید شماره مورد نظر می باشید بر روی دکمه آبی رنگ Continue (شماره 2) کلیک کرده، در غیر اینصورت جهت دریافت پیشنهاد و دیدن دیگر شماره های پیشنهادی بر روی گزینه شماره 3 کلیک می کنیم.

اگر بطور کلی تمایل به انتخاب کشور دیگری جهت دریافت شماره داشتید بر روی Choose a different location (شماره 4) کلیک کنید.

آموزش نرم افزار اسکایپ | شماره مجازی اسکایپ

بسیار خوب . حال اگر شماره مجازی مورد نیاز خود را با توجه به شهر یا ایالت (State)  انتخاب نمودید دکمه Continue را جهت ادامه کلیک کنید.

آموزش نرم افزار اسکایپ | شماره مجازی اسکایپ

در این مرحله شماره منتخب شمارا در سمت چپ (شماره 1) که یک شماره مجازی آمریکا هست نمایش داده است که در جدول نشانه گذاری شده شماره 2 پلن های پرداختی شمارا نمایش داده تا هر کدام را بصورت دلخواه انتخاب نمایید.

  • Pay every month : پرداخت هزینه شماره مجازی بصورت ماهانه که طی علامت شماره 3 ماهانه 5.70 یورو می باشد.
  • Pay every 3 months : پرداخت هر 3 ماه یکبار با تخفیف 5 درصدی برای شما در نظر گرفته می شود.
  • Pay every 12 months : پرداخت حق اشتراک خط مجازی هر 12 ماه یکبار با تخفیف 33 درصدی برای شما. با توجه به هر کدام از روش های پرداختی که کلیک می نمایید در نهایت بر روی دکمه Continue کلیک نمایید تا پرداخت شما تکمیل شود.

 

خب شما اگر از خرید گیفت کارت اطلاع داشته باشین که قاعدتا قبل از انجام اینکار نسبت به خرید گیفت کارت اسکایپ اقدام نموده اید. برای اشخاصی که نحوه پرداخت فرم خرید شماره مجازی را نمی دانند باید بگم که کار راحتی هست به گیفت کارت 98 مراجعه فرمایید و از بخش گیفت کارت اسکایپ یک کارت به اندازه مورد نیاز خرید کنین مثلا نوشته شده گیفت کارت اسکایپ 10 دلاری ، 25 یا 50 دلاری . بسته به اینکه شما قصد پرداخت ماهانه ، 3 ماهه یا یکساله را دارین اعتبار خرید میکنین و داخل اسکایپ شارژ میکنین. آموزش شارژ گیفت کارت اسکایپ هم که اینجا هست . 5.7 یورو به زمان تولید این آموزش به دلار آمریکا میشه 6.17 آمریکا خب پس برای یکماه شارژ 10 دلار کافی هست . ما بقی اعتبار گیفت کارت داخل حساب اسکایپ شما باقی می ماند تا در آینده از آن استفاده نمایید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (19)

  • دلاور بهوند

    آموزش کارشناسان کاربردی و بسیار عالی ارزیابی می گردد که لازم می دانم از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم .

    تیر 6, 1399 در 6:58 ق.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام جناب بهوند عزیز، خورسندیم که توانسته ایم آموزشی مورد نیاز و کاربردی را به شما تقدیم کنیم.

      تیر 7, 1399 در 6:37 ب.ظ
  • ajm22448800

    سلام آیا استفاده کردن از شماره مجازی برنامه textnow ایرادی دارد یا مشکلی پیش میاید؟

    مرداد 11, 1399 در 6:47 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      دوست عزیز سلام. با توجه به اینکه ساخت شماره مجازی با TextNow یکی از نرم افزارهای به اصطلاح معروف رایج هست باید در نظر داشته باشین که ریسک شناسایی شما یا از دست رفتن شماره با نرم افزار ساخت شماره مجازی رایگان خیلی بالا هست و در مقابل با شماره مجازی Premium که از اسکایپ ماکروسافت خرید میکنین خیلی خیلی فرق داره.

      مرداد 12, 1399 در 11:53 ب.ظ
  • امیر

    سلام و روز بخیر
    من شنیدم شماره‌های اسکایپ نمی‌تونن پیامک‌هایی رو که از شماره‌های ثابت مثل شماره‌ی اسکایپ ارسال می‌شن دریافت کنند. آیا این موضوع درسته؟
    https://answers.microsoft.com/en-us/skype/forum/all/cannot-receive-paypal-sms-verification-code-with/215c11ae-a0b4-41f2-af75-cb7af1ba700b

    شهریور 4, 1399 در 6:30 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      امیر عزیز سلام. تا این لحظه چنین گزارشی در این باره نداشته ایم. ولی بطور کلی یک ابزار میتونه مدل متغیر داشته باشه و سیاست های یک شرکت مدام تغییر کنه. تجربه استفاده از شماره مجازی اسکایپ در واتساپ – تلگرام – تایید پی پال و خرید از سایتهای خارجی که نیازمند وریفای بودن یا ساخت اپل ایدی که اخیرا حساس شده روی شماره کاملا انجام شده.
      حتی مشتریان ما برای دریافت خدمات پشتیبانی تلفنی از گوگل – سونی – امازون و حتی اپل توانسته اند ازین خطوط استفاده کنند.

      شهریور 5, 1399 در 10:41 ق.ظ
  • Mohsen

    سلام…مهندس من بعد از خریدن گیفت کارت اسکایپ 10 دلار و حسابم را شارژ کردم برای احراز هویت اینترنتی در آخرین مرحله از من شماره میخواهد که پیام تایید وارد کنم. آیا شماره ایران را وارد کنم میشه. درضمن بنده پیام های دریافتی از طرف اسکایپ و روی شماره چه جوری دریافت کنم.
    ممنون از راهنمایتون

    شهریور 17, 1399 در 6:59 ق.ظ
    • راهنمای مشتریان

      محسن عزیز سلام. اون شماره ای که ازتون خواسته احتمالا برای Two Factor Authentication یا همان رمز دو مرحله ای برای امن کردن پروفایل اسکایپ / مایکروسافت شما بوده است .
      اگر دقیق ترش را میخواهید با بچه های پشتیبانی در تلگرام همراه با تصویر مطرح کنین. پایدار باشید

      شهریور 21, 1399 در 8:02 ب.ظ
  • masoud

    سلام میخواستم بپرسم من از این شماره برای ثبت نام داخل یک سایت خارجی میخوام استفاده کنم که لازم هستش در اینده یعنی حتی 2.3 سال دیگه هم شماره ی من تغییری نکنه و در دسترس باشه…اگر من این شماره رو خریداری کنم و مثلا برای چند وقت که به حساب احتیاجی ندارم اونو شارژ نکنم ایا بعدا دوباره که حساب رو شارژ کنم شماره ی من تغییری نمیکنه؟

    مهر 4, 1399 در 11:46 ق.ظ
    • راهنمای مشتریان

      با سلام مسعود عزیز
      شما از وقتی که خرید شماره مجازی را انجام می دهید تا زمان تمدیدش مالک شماره مجازی شما هستین. اگر در موعد مشخص تمدید ننمایید بله شماره احتمالا از شما گرفته می شود و ممکنه به شخص دیگری فروخته شود (توسط اسکایپ) . فلذا شما با انجام تمدید بموقع بله می توانید شماره را چند سال هم داشته باشید. (با قوانین فعلی که هست)

      مهر 5, 1399 در 9:56 ق.ظ
  • omid

    سلام وقتتون بخیر.. من زمانی که روی گزینه skype number کلیک میکنم با ی خطایی روبرو میشم که اینه متنش. Your account has been restricted from using Skype’s paid features.. باید چکاری انجام بدم ؟ لطفا راهنماییم کنید

    مهر 14, 1399 در 1:37 ق.ظ
    • میثم ملکی

      سلام اسکایپ به علت رعایت نکردن قوانینشون حسابتونو مسدود کرده

      بهمن 15, 1399 در 6:35 ب.ظ
  • مرتضی

    سلام
    من یه شماره مجازی انگلیس رو خریدم
    حالا مشکلم اینه که نمیدونم چطور باید پیامک ها رو دریافت کنم
    منظورم اینه : برای وریفای اکانت پی پال ، شماره ای که ساختم رو وارد کردم اما پیامک تایید رو توی اسکایپ دریافت نکردم
    من از نسخه وب اسکایپ استفاده میکنم
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    آبان 11, 1399 در 4:02 ب.ظ
    • میثم ملکی

      با سلام از نسخه موبایل اسکایپ استفاده کنید

      بهمن 15, 1399 در 6:30 ب.ظ
  • محمد رضا

    سلام.به نظر میاد فقط اینا نیست برای فعال سازی نیاز به سوشال سکیورتی کد و آپلود مدارک و البته 26 روز پشت حساب موندن هر دریافتی تا اینکه مشتری تایید شده پی پال بشید چیه

    آبان 28, 1399 در 10:29 ق.ظ
    • راهنمای مشتریان

      با سلام. با توجه به اینکه کامنت شما مربوط به آموزش ساخت اکانت پی پال هست و بهتر بود این سوال همانجا مطرح میشد.
      آموزشی که ما قرار داده ایم جهت ساخت و لینک کردن کارتهایی هست که مشتریان جهت انجام پرداخت های آنلاین شون باید داشته باشن هست.
      کسی که قصد دریافت وجه داره از پی پال باید از روش های خودش اقدام کنه. این آموزش صرفا برای ساخت اکانت پی پال و خرید آنلاین از درگاه های paypal میباشد.
      پشت حساب ماندن که میگین مربوط به این آموزش نمیشه . مربوط به کسی هست که میخواد دریافتی داشته باشه که فوق العاده ریسک خیلی زیادی داره و باید کاملا اطلاعات حقیقی باشه

      آبان 28, 1399 در 11:14 ق.ظ
  • aref.salimi448

    سلام شماره مجازی اسکایپ کد پی پال رو دریافت میکنه؟ میخوام مطمئن شم که پولم سوخت نشه

    آذر 1, 1399 در 11:37 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام. تضمینی نیست چون ممکنه در بازه ی زمانی خاصی پی پال از اون دیگه پشتیبانی نکنه

      آذر 3, 1399 در 3:59 ب.ظ
  • dr.nicotine2

    آموزش عالی ای بود

    آذر 24, 1400 در 10:11 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید