خرید اشتراک تلگرام پرمیوم

۱,۰۰۶,۰۰۰ تومان۲,۴۲۳,۰۰۰ تومان

با خرید تلگرام پرمیوم مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربردی را بعنوان کاربر حرفه‌ای در اختیار خواهید داشت. اگر نیاز به سرعت بیشتر، فضای ذخیره‌سازی ابری بیشتر، ابزارهای بهتر برای مدیریت گروه‌ها و کانال‌ها و امکانات شخصی‌سازی بیشتری دارید، تلگرام Premium می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در غیر این صورت، نسخه رایگان تلگرام همچنان قدرتمند و کاربردی باقی خواهد ماند. تلگرام بیزنس نیز جزوی از نسخه تلگرام پرمیوم می باشد.

 

 

پاک کردن

توضیحات

تلگرام پرمیوم: فراتر از یک پیام‌رسان معمولی، تجربه‌ای ویژه برای کاربران حرفه‌ای

تلگرام، پیام‌رسان محبوب کاربران ایرانی، با آپشن جدیدی به نام «تلگرام پرمیوم» پا به عرصه گذاشته است. اما آیا این ویژگی ارزش هزینه‌ی اضافی را دارد؟ در این مقاله، نگاهی به امکانات تلگرام پرمیوم می‌اندازیم و بررسی می‌کنیم که آیا این نسخه برای شما مناسب است یا خیر. لینک بنیاد تلگرام نیز برای مطالعات بیشتر قرار گرفته است.

تلگرام پرمیوم |‌ Telegram Premium | خرید تلگرام پریمیوم

چرا تلگرام پرمیوم را انتخاب کنیم؟

تلگرام همواره بر حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران خود تاکید داشته است. نسخه رایگان تلگرام همچنان قدرتمند و کاربردی باقی خواهد ماند. اما تلگرام پرمیوم برای کاربرانی طراحی شده که خواهان تجربه‌ای به مراتب سریع‌تر، قدرتمندتر و با امکانات بیشتر هستند.

برخی از ویژگی‌های کلیدی تلگرام پرمیوم:

  • سرعت دانلود و آپلود نامحدود: با تلگرام پرمیوم، دیگر نگران سرعت پایین دانلود فایل‌های حجیم نباشید. چه در حال دانلود یک فیلم سینمایی باشید، چه مشغول دریافت یک بسته‌ی آموزشی حجیم، تلگرام پرمیوم بدون محدودیت سرعت، خیال شما را راحت می‌کند.
  • فضای ذخیره‌سازی ابری بیشتر: در تلگرام معمولی، با محدودیت فضای ذخیره‌سازی ابری برای فایل‌های حجیم خود مواجه می‌شوید. تلگرام پرمیوم این فضا را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و خیال شما را از بابت آرشیو کردن اطلاعات مهم راحت می‌کند.
  • مدیریت آسان‌تر گروه‌ها و کانال‌ها: اگر مدیر یک گروه یا کانال شلوغ هستید، تلگرام پرمیوم ابزارهای بیشتری برای مدیریت در اختیارتان قرار می‌دهد. این ابزارها شامل امکان عضویت در تعداد بیشتری از گروه‌ها و کانال‌ها، مدیریت بهتر چت‌ها و سازماندهی آسان‌تر گفت‌وگوها می‌شود.
  • امکانات ویژه و شخصی‌سازی بیشتر: تلگرام پرمیوم امکاناتی را برای شخصی‌سازی رابط کاربری و برجسته کردن حساب کاربری‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد. این امکانات شامل آپلود انیمیشن برای پروفایل، آپلود فایل‌های حجیم‌تر، مدیریت بهتر دانلودها و امکاناتی از این دست می‌شود.

 

امکانات تلگرام پرمیوم | خرید تلگرام ویژه

آیا تلگرام Premium برای شما مناسب است؟

اگر جزو کاربران معمولی تلگرام هستید و صرفا برای برقراری ارتباطات روزمره از آن استفاده می‌کنید، احتمالا نیازی به تلگرام پرمیوم نخواهید داشت. اما اگر:

  • به طور مداوم فایل‌های حجیم ارسال و دریافت می‌کنید.
  • مدیر گروه یا کانال پرطرفداری هستید و به ابزارهای بیشتری برای مدیریت نیاز دارید.
  • خواهان تجربه‌ای سریع‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر از تلگرام هستید.

در این صورت، تلگرام پرمیوم می‌تواند ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

 

چگونه تلگرام پرمیوم را خریداری کنیم؟ (روش های استانداردی هستند که برای کاربران ایرانی کار نمیکند )

  1. اپلیکیشن تلگرام: درون خود برنامه تلگرام به بخش تنظیمات (Settings) مراجعه کنید. سپس، گزینه تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) را انتخاب نمایید. در این قسمت، شما می‌توانید بسته‌های اشتراک ماهیانه یا سالانه تلگرام پرمیوم را مشاهده کرده و با استفاده از درگاه پرداخت درون برنامه، خرید خود را انجام دهید.
  2. اپ استور (Apple App Store): اگر از گوشی‌های آیفون یا آیپد استفاده می‌کنید، می‌توانید مستقیما از طریق اپ استور اقدام به خرید تلگرام پرمیوم نمایید. کافیست اپلیکیشن تلگرام را در اپ استور باز کرده و گزینه خرید تلگرام پرمیوم (Upgrade to Telegram Premium) را انتخاب کنید.
  3. گوگل پلی استور (Google Play Store): برای کاربران اندروید، امکان خرید تلگرام پرمیوم از طریق گوگل پلی استور وجود دارد. به صفحه‌ی تلگرام در گوگل پلی استور مراجعه کرده و گزینه خرید درون برنامه‌ای (In-app purchases) را انتخاب نمایید. در این قسمت، بسته‌های اشتراک تلگرام پرمیوم قابل مشاهده و خرید هستند.

 

تلگرام بیزنس Business Telegram

یکی از جذابیت های تلگرام پرمیوم زیر شاخه تلگرام بیزنس می باشد که به کاربرانی که از اکانت تلگرام خود بابت استفاده در مشاغل اینترنتی یا پشتیبانی سایت یا اینستاگرامشون استفاده میکنن قابلیت های جذابی مثل Greeting Message را به تلگرام شان اضافه می کند.

قرار دادن لوکیشن فروشگاه ، تنظیم و اعلام ساعات کاری فروشگاه / یا پشتیبانی فروشگاه هم یکی دیگر از قابلیت های Telegram Business می باشد. ساعات استراحت ، اتصال ربات های ویژه ، تنظیم و ارسال پیام های از پیش تنظیم شده برای کاربران هم از جذابیت های این نسخه از تلگرام می باشد.

 

متاسفانه، تلگرام به دلیل محدودیت‌های حریم خصوصی، اطلاعاتی در مورد کاربران تلگرام پرمیوم منتشر نمی‌کند. با این حال، با توجه به امکاناتی که تلگرام پرمیوم ارائه می‌دهد، می‌توان حدس زد که چه کسانی از این سرویس استفاده می‌کنند.

احتمالا کاربران تلگرام پرمیوم شامل افراد زیر می‌شوند:

  • کاربران حرفه‌ای: افرادی که به طور مداوم فایل‌های حجیم ارسال و دریافت می‌کنند، از تلگرام برای مصارف کاری استفاده می‌نمایند و نیاز به امکانات پیشرفته‌تری دارند.
  • مدیران گروه‌ها و کانال‌های پرمخاطب: کسانی که گروه‌ها یا کانال‌های شلوغ را با تعداد اعضای زیاد اداره می‌کنند، می‌توانند از ابزارهای مدیریتی تلگرام پرمیوم برای کنترل بهتر چت‌ها و سازماندهی گفت‌وگوها بهره ببرند.
  • علاقمندان به آرشیو و ذخیره‌سازی اطلاعات: تلگرام پرمیوم فضای ذخیره‌سازی ابری بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این فضا برای افرادی که علاقه‌مند به آرشیو کردن اطلاعات و فایل‌های حجیم هستند، بسیار کارآمد خواهد بود.

خرید تلگرام پرمیوم برای کاربران ایرانی |‌ گیفت کارت 98

 

بجای اینکه مستقیما به کاربران اشاره کنیم، می‌توانیم بر اساس ویژگی‌های تلگرام پرمیوم، حدس‌هایی منطقی بزنیم.

  • کانال‌های تلگرامی: برخی از کانال‌های تلگرامی به اخبار و به‌روزرسانی‌های تلگرام اختصاص دارند. در این کانال‌ها ممکن است بحث‌هایی در مورد ویژگی‌های تلگرام پرمیوم یا نظرات کاربران در مورد این سرویس وجود داشته باشد.
  • وبلاگ‌های فناوری و وب‌سایت‌های خبری: مقالات یا نقدهایی در مورد تلگرام پرمیوم را می‌توان در وبلاگ‌های فناوری و وب‌سایت‌های خبری معتبر جستجو کرد. این منابع ممکن است به بازخورد کاربران یا موارد استفاده بالقوه از تلگرام پرمیوم اشاره کنند.
  • شبکه‌های اجتماعی: در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر یا ردیت نیز ممکن است بحث‌هایی در مورد تلگرام پرمیوم وجود داشته باشد. بهرحال با اشتراک این مباحث، می‌توان دید که کاربران چه تجربه‌ای از تلگرام پرمیوم داشته‌اند یا چه سوالاتی در مورد این سرویس دارند.

توجه داشته باشید که خرید تلگرام پرمیوم برای کاربران ایرانی با محدودیت‌هایی همراه است:

محدودیت خرید با شماره ایران: در حال حاضر، امکان خرید تلگرام پرمیوم با استفاده از شماره‌ تلفن همراه ایرانی وجود ندارد. این بدان معناست که اگر شماره‌ی شما با پیش‌شماره‌ی ایران (+98) ثبت شده باشد، نمی‌توانید مستقیما از طریق درگاه پرداخت درون برنامه‌ای تلگرام، اقدام به خرید اشتراک نمایید.

روشهای جایگزین (با احتیاط مصرف شوند): برخی کاربران ایرانی برای دور زدن این محدودیت، از شماره‌ تلفن هایی با پیش‌شماره‌ی کشورهای دیگر استفاده می‌کنند.ا ما این روش توصیه نمی‌شود، چرا که ممکن است مغایر با شرایط خدمات تلگرام باشد و منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما شود.

احتمال تغییر در آینده: هنوز مشخص نیست که آیا تلگرام در آینده، روشی برای خرید مستقیم تلگرام پرمیوم با شماره‌ی ایران ارائه خواهد کرد یا خیر. با این حال، بهتر است تا آن زمان، از روش‌های جایگزین با احتیاط استفاده کنید و همواره شرایط خدمات تلگرام را مدنظر داشته باشید.

نکته جالب برای کسانی که تلگرام آنها هک شده است!

با توجه به نرخ بالای ارسال پیامک SMS از تلگرام به خطوط ایران ، قابلیت ارسال پیامک های خاص فقط برای تلگرام پرمیوم افزوده شده و ارسال همیشگی پیامک برای کاربران ساده به تعداد محدودی رسیده است.

 

تلگرام پرمیوم نسخه حرفه ای تلگرام با قابلیت هایی نظیر :

 

نگاهی عمیق تر به ویژگی های تلگرام پرمیوم

لیست کلیه ویژگی ها را میتوانید از سایت رسمی تلگرام پرمیوم مشاهده کنید ولی مهمترین موراد را برای شما لیست کرده ایم :

✅ دو برابر شدن حجم تمامی دانلود و اپلود ها (افزایش فضای کلود تلگرام)

✅ دسترسی به تعداد نامحدود از پکیج Emoji های خاص و غیرعمومی (مخصوصا emoji های متحرک)

✅ طراحی اختصاصی پیام خصوصی pv و کانال ها

✅ استفاده از استوری در pv و همینطور کانال های ساخته شده توسط شما

✅ استفاده از تلگرام بیزینس Telegram Business برای کار مربوط به تلگرام

✅ امکان کامل ترجمه پیام ها در هر چنل و گروهی

✅ امکان تبدیل پیام صوتی به نوشتار متن

✅ امکان دانلود با سرعت بسیار بیشتر از نسخه رایگان تلگرام ( افزایش پهنای باند برای کاربران ویژه تلگرام)

 

✔️ قابل راه اندازی بر روی شماره های ایران و مجازی فقط با ارسال آیدی تلگرام

برای خرید و سوالات پیش از خرید به یکی از آیدی پشتیبان زیر پیام ارسال فرمایید.