مقالات و اخبار گیفت کارت

اموزش شارژ گیفت کارت گوگل پلی جدید

آموزش شارژ گیفت کارت گوگل 2021

آموزش شارژ گیفت کارت گوگل 2021

پیشگفتار

از ماه ژوئن سال 2021 گوگل اجرای قانونی که ماه مارس 2020 ثبت کرده بود را عملی نمود. با این تغییر که بعنوان User Policy از آن یاد میکند، کلیه اکانت های گوگل سراسر دنیا با توجه به اتصال به IP اینترنتی که بمدت زیاد روی آن لاگین بوده اند را بعنوان Country Version اکانت گوگل شان در نظر گرفته است. این تغییرات شارژ گیفت کارت گوگل پلی را کمی سخت تر از گذشته کرده که انتظار می رود کاربران و خریداران گیفت کارت گوگل پلی حتما پیش از خرید آن را مطالعه نمایند که در صورت عدم توانایی ایجاد شرایط جدید، نسبت به استفاده از روش های جایگزین موجود می توانند استفاده کنند.

نکته قابل توجه پیش از آموزش

  • کلیه متون ، نکات و پیش نیازهای این آموزش را مطالعه فرمایید.
  • مسئولیت کلیه موارد آموزش بر عهده کاربر می باشد.
  • این آموزش با توجه به تغییرات گوگل و تحریم های ایجاد شده و سخت شدن شارژ برای کاربران ایرانی تهیه شده.
  • تولید آموزش ها برای کاهش خطا و اشتباهات کاربران می باشد تا بتوانند از خدمات گوگل در ایران استفاده کنند.
  • آموزش ها طوری طراحی شده اند که هیچ نکته ای باقی نماند و ترافیک بخش پشتیبانی فروشگاه کاسته شود، پس لطفا ویدئو را بدقت مشاهده فرمایید، کل دانشی که داریم در اختیار شما قرار داده ایم.
  • این آموزش برای استفاده های کوتاه و یک مرتبه شارژ کاربرد دارد، بهیچ عنوان پشت سر هم با این روش گیفت کارت شارژ نکنید با فاصله های زمانی بلند مدت کاربرد دارد.

با این تغییر چه تفاوتی برای مصرف کنندگان ایجاد شده ؟

برای مثال طی 10 سال گذشته برای شارژ گیفت کارت گوگل پلی فقط کافی بود که آدرس Wallet گوگل را و همچنین IP خودمان را مطابق با کشور گیفت کارت تنظیم میکردیم و Redeem میکردیم. ولی با تغییر جدید گوگل اگر شما قصد شارژ گیفت کارت گوگل پلی آمریکا را داشته باشید، آدرس ولت را مثلا آمریکا قرار داده باشید و IP هم آمریکا باشد با ارور زیر مواجه می شوید :

Couldn’t redeem this code. This code can only be used in United States. See gift card Terms and Service.

به فارسی

تراکنش تکمیل نشد. این کد فقط در کشور آمریکا قابل استفاده می باشد. شرایط خدمات کارت هدیه را ببینید.

ارور شارژ گوگل پلی آموزش شارژ گوگل پلی

علت این ارور دقیقا مرتبط با بروزرسانی جدید گوگل می باشد. بنا به این تغییرات جدید حین خرید از اعتبار قبلی یا شارژ کارت جدید، ابتدا کشور گیفت کارت شما با Country Version اکانتتون مقایسه میشود. اگر یکسان باشد شما اجازه استفاده از کارت را دارید سپس IP شما چک می شود اگر از IP همان کشور استفاده کنید و رنج IP مورد نظر جزو آی پی های بلاک شده یا شناسایی شده بعنوان V-P-N (شبکه خصوصی مجازی) نباشد می توانید خرید یا شارژ خود را بطور کامل انجام دهید.

برای اینکه بدانید اکانت شما دارای چه Country Version می باشد از لینک زیر اکانتتون را باز نمایید.

https://policies.google.com/terms?authuser=

تاکید می شود پس از باز کردن این لینک حتما sign in شوید تا دقیقا country version اکانت شما را نمایش دهد. بدون signin کردن در این لینک به اشتباه فقط کشور IP اینترنت فعلی شما را نمایش می دهد.

تغییر شماره دو گوگل هم که گفته شد مربوط به شناسایی رنج نرم افزارهای تغییر IP هست که استفاده می کنید. گوگل با اینکار قصد دارد که دقیقا مصرف کننده ی گیفت کارت گوگل پلی هر کشوری دقیقا و با احتمال خیلی زیاد ساکن همان کشور باشد و از نظر گوگل یک فرد ساکن کشور کانادا حق استفاده از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا را هم نداشته باشد و برعکس. (به هر علت تجاری یا فنی که دنبال می کند). برای همین در طول آموزش مجبوریم از ابزاری مثل MyMobileSecure استفاده کنیم تا IP را به آمریکا تبدیل کند ( محدوده آی پی های این نرم افزار به شکلی هست که هنوز گوگل آنرا شناسایی نکرده است.) همچنین شما می توانید در زمان این آموزش از سرور یا VPS ایالت دالاس استفاده کنید.

 

راه حل شارژ گیفت کارت گوگل

حالا که بطور دقیق محدودیت های ایجاد شده مصرف و شارژ‌ گوگل پلی را متوجه شدید به کمک آموزش و ابزارهای زیر شروع می کنیم. لازم هست بدانید که جهت استفاده از این روش حتما باید کامپیوتر داشته باشید. در غیر اینصورت شما قادر به استفاده از این آموزش نخواهید بود. (همانطور که گفته شد به علت محدودیت گوگل مثل سابق مستقیم از گوشی موبایل قابلیت شارژ‌ ندارید).

  • اولین چیزی که نیاز داریم خرید گیفت کارت هست که از سایت GiftCard98 گیفت کارت گوگل آمریکا خریداری میکنیم که کاملا مشخص هست.
  • شبیه ساز اندروید Bluestacks نسخه 5 که در ویدئوی آموزشی با آن کار میکنیم را از سایت رسمی BlueStacks.com دانلود نمایید. (نسخه ویندوز و مک جداگانه قابل دانلود است).
  • سپس طبق آموزش ویدیویی نرم افزار w-in-d-sc-r-i-b-e را از سایتش روی لبتاب یا کامپیوتر ویندوز یا Mac دانلود ، نصب و اجرا می کنیم (اگر ثبت نام با ایمیل نیاز داشت هم انجام بدهید) و از قسمت Location آن را روی ایالت Dallas که رایگان هم است نرم افزار را در حالت متصل قرار دهید. (بخش تکمیلی در فیلم)
  • با استفاده از سایت net شما می توانید صحت اتصال به نرم افزار تغییر آی پی ویند-اسک-رایب را چک کنید. (مثال در فیلم)
  • حالا بلواستک را باز میکنیم در حالت اتصال نرم افزار wind-sc-rib-e و مانند ویدیو یک اکانت جدید با IP ایالت Dallas میسازیم. حین ساخت اکانت اگر شماره خواست شماره ایران بدهید وریفای کنید ولی میتوانید از گزینه do not add / use this number هم استفاده کنین ولی اگر هم اضافه شد باز مهم نیست چون بعدا از بخش Security اکانت گوگل می توانید آنرا حذف نمایید.
  • پس از ساخت و لاگین اکانت گوگل امریکا در بلواستکس وارد Play Store بشوید و نرم افزار MyMobileSecure را دانلود، نصب و اجرا نمایید. (حین اجرای اولین بار نرم افزار MyMobileSecure چند سوال ساده مثل سن، جنسیت، زبان و درامد خانواده و چند مورد دیگر سوال میشه که هر طور دوست داشتین جواب بدین !) اگر زیپ کد هم پرسیده شده از یکی از زیپ کد آمریکا موجود در بخش فیک آدرس واقع در بالای سایت گیفت کارت 98 استفاده نمایید.

نکته مهم :

تحت هیچ شرایطی سرویس Location را روی بلواستکس روشن نکنید و به هیچ برنامه ای اجازه ی دسترسی به Location هم ندهید.

  • پس از اجرای کامل MyMobileSecure در Bluestacks مرورگر کروم را از داخل شبیه ساز بلواستکس باز کنید و مجددا با IpLocation.net ای پی تون را چک نمایید. در واقع شما در ویندوز با ip ایالت دالاس وارد شده اید و در بلواستکس نیز IP امریکا دیگری دریافت میکنید که مشاهده میکنید در غیر اینصورت اگر همان ای پی wind-sc-ri-be را میبنید به مفهوم این هست که My Mobile Secure هنوز فعال نشده است (مشکل را حل کنید).

نکته مهم :

بطور کلی بهتر است حین کار با بلواستکس مخصوصا وقتی که با اکانت لاگین شده اید از بروزرسانی های سیستمی جلوگیری به عمل آورید.

بررسی کشور اکانت گوگل برای شارژ

  1. اکانتی که ساخته اید یا به طور کل هر اکانتی را که قصد داشته باشیم روی آن شارژ و خرید انجام دهیم باید Country Version آن آمریکا باشد که در بالا کامل در مورد آن صحبت کردیم. حال برای اطمینان آدرس https://policies.google.com/terms?authuser= را باز می کنیم و پس از signin بودن از United States بودن آن اطمینان حاصل میکنیم.
  2. حالا فرصت آن هست که کد گیفت کارت خریداری شده را وارد کنیم. گیفت کارت گوگل را از بخش گوگل play آمریکا خریداری میکنیم و سپس از نرم افزار Google Play Store واقع در Bluestacks از منوی Redeem وارد میکنیم و شارژ میکنیم.

شارژ گیفت کارت گوگل

  1. در حین شارژ گیفت کارت از شما Zip Code آمریکا و Phone Number آمریکا درخواست می کند که یا از طریق فیک آدرس آمریکا موجود در سایت اقدام کنید یا مانند ویدئوی آموزشی زیر در گوگل آدرس یک کافه/رستوران یا هر محل عمومی دیگری را بعنوان نمونه سرچ کنید و از زیپ کد ، آدرس یا شماره تلفن حقیقی آن صرفا جهت ثبت در گوگل استفاده نمایید.
  2. کد شارژ شده و به موجودی اکانت گوگل شما اضافه می شود.

خرید درون برنامه ای گوگل پلی

لازم به ذکر است هر خرید یا خرید درون برنامه یا خرید درون بازی گوگل باید ابتدا نرم افزار یا بازی مورد نظر در بلواستکس نصب شده و سپس با توجه به رعایت تمام نکات فوق خرید انجام شود و در نهایت اکانت مورد نظر را به گوشی خود منتقل کنید.

 

نکته بسیار مهم :

در صورتی که اکانت به گوشی منتقل شد ، شما باید از هرگونه تغییر کشور IP در گوشی مخصوصا حین لاگین بودن اکانت گوگل خود جلوگیری کنید. منظور از تغییر این هست که بدون اتصال به نرم افزار های تغییر ip وارد اکانت نشوید چرا که در صورتیکه کشور شما مجددا توسط گوگل تغییر کند ، اعتبار مورد نظر دیگر قابلیت مصرف / خرید را ندارد.

 

آینده نگری در شارژ گیفت کارت گوگل

امید است که در آینده یا روال شارژ و قوانین گوگل پلی تعدیل شود یا روش های بهتر دیگری نیز که بر اساس تجربه مشتریان و همراهان بصورت کارآمد باشند در این مقاله اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (15)

  • محمد فقیه لو

    سلام،من میخوام از طریق بلواستکس بازی gridauto sports را خریداری کنم
    گوکل پلی رو شارژ هم کردم ده دلار
    اما چون از طریق بلواستکس می‌خوام خرید کامل کنم،ارور ناسازگاری دستگاه میده،و نمیزاره من بازیو خرید بزنم،با گوشی هم که ارور لوکیشن میده،راهی هست بتونم بازیو خرید بکنم به غیر از بلواستکس؟ راهنمایی کنید لطفا

    شهریور 30, 1400 در 2:50 ق.ظ
    • راهنمای مشتریان

      محمد عزیز، سلام. بطور کلی اینکه دقیقا چه برنامه یا بازی ای قراره خریداری بشه مهم نیست چون روش یکسانه. با توجه به محدودیت های گوگل پلی همانطور که در اموزش فوق مشاهده میکنید دو روش هست یا کلا باید این مراحل توسط کسی که در همان کشور با ip حقیقی همان کشور اقدام کند (با اکانت شرایط همان کشور) یا اینکه با اموزش فوق و پوششی که نرم افزار mobile secure و bluestacks به شما میده با اکانتی که اعتبار دارد خریدش را انجام بدهد. اگر شرایط اموزش فوق بطور کامل و صحیح میسر نشود به نتیجه نمیرسید. تحت هیچ شرایطی بخش های اموزش را skip نکنید.

      مهر 4, 1400 در 10:00 ق.ظ
  • صابر آسیایی

    سلام
    اگه من با اکانتی که میسازم شارژ رو انجام بدم و بخوام برنامه ای رو روی اکانت اصلیم شارژ کنم میشه یا نه؟

    مهر 4, 1400 در 7:56 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      با سلام روز بخیر. مورد مشابه این تست نشده. لطفا اگر تست کردید به فروشگاه در قالب کامنت فیدبک ارسال کنین تا از نظر شما برای کمک به دیگر کاربران گیفت کارت 98 مورد استفاده قرار گیرد.

      مهر 6, 1400 در 9:03 ق.ظ
  • پوریا دهقانی

    از همه جا روی دالاس نشون میده ولی توی سایت ک لاگین میکنم میشه المان

    مهر 4, 1400 در 10:24 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      با سلام. ممکنه مساله اینترنت یا location روشن باشه. از طریق یک اینترنت دیگه ترجیحا 4G یا Tdlte و یک مرورگر در حالت private mode اکانت را بسازید و مابقی را مانند آموزش از بلواستکس ادامه دهید.

      مهر 6, 1400 در 9:01 ق.ظ
  • محمدمعین سهیل ثانی

    اپلیکیشن MyMobileSecure روی بلواستک (روی LDPlayer هم تست کردم) اجرا نمیشه و میگه شما اجازه استفاده از این برنامه رو ندارید. به نظرم دسترسیش رو بر روی امولیتورها بسته

    مهر 6, 1400 در 1:39 ق.ظ
    • راهنمای مشتریان

      با سلام. در زمان پاسخگویی پیام شما یعنی سه شنبه 6 مهر 1400 تست شد موردی نبود . دقیقا با نسخه های ذکر شده. چک کنین location سرویسش خاموش باشه.

      مهر 6, 1400 در 9:12 ق.ظ
      • محمدمعین سهیل ثانی

        بلواستک 5 خام نصب کردم، لوکیشن خاموشه، پرمیژن پلی استور به لوکیشن هم بستس اجازه تغییر در تنظیمات سیستم رو هم غیرفعال کردم، از داخل پلی استور برنامه رو دانلود میکنم دکمه ای به نام Begin داره وقتی روش میزنم میگه You are not eligible to continue
        من که نتونستم از این آموزش استفاده کنم در هرصورت تشکر از شما

        مهر 6, 1400 در 5:58 ب.ظ
        • راهنمای مشتریان

          خواهش میکنم. بله آموزش حساس و مهمی هست.
          روی تلگرام پشتیبانی Poshtiban98 پیام ارسال کنید اگر از گیفت کارت 98 خریداری نموده اید راهنمایی تون کنن.

          مهر 6, 1400 در 6:12 ب.ظ
  • شایان بلوک یزدی

    همه کارارو درست انجام میدم لوکیشن هم خاموشه ولی سایت کانتری ورژنمو میزنه ژاپنچند بار هم امتحان کردم همون ژاپن تشخیص داد

    آبان 14, 1400 در 3:29 ق.ظ
  • mahyar

    سلام وقت بخیر
    این اموزش با N–dv-p-n در سرور obfuscated اتلانتا-امریکا هم جواب میده
    برای کسایی که Nord دارن، چون mymobilesecure یکم اذیته بعضی وقتا

    آبان 21, 1400 در 7:19 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام. تشکر بابت تجربه و نظرتون.

      آبان 23, 1400 در 12:42 ب.ظ
  • محمدحسین نصیری

    با سلام من تمام اموزش را همون جوری که گفته شده بود انجام دادم اما موقعی که از این لینک https://policies.google.com/terms?authuser= لوگین میکنم کشور ریجن منو هندوستان نشون میده واقعا نمیدونم علت چیه لطفا راهنمایی کنید

    اردیبهشت 14, 1401 در 12:19 ق.ظ
    • راهنمای مشتریان

      سلام این اموزش مربوط به سال 2021 می باشد همانطور که در عنوانش درج شده. ربات های گوگل هم به هر حال اشتباه میکنند ولی تصمیم گیری شون از لحاظ IP هست . احتمال اینکه شما با ای پی کشور هند فعالیت در اکانت گوگل داشته اید بوده. نرم افزار مورد نظر در این اموزش پس از چندماه توسط گوگل رصد و بلاک شده ای پی هاش.
      موفق باشید

      اردیبهشت 14, 1401 در 11:56 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید