مقالات و اخبار گیفت کارت

ریجن اکانت پلی استیشن | ریجن psn

ریجن چیست؟ Region پلی استیشن PS4؟

با توجه به گستردگی استفاده از ریجن Region در کنسول PS4 در این آموزش بصورت کلی قصد داریم بصورت ساده و تصویری نمایش دهیم که ریجن چیست و چگونه میتوان ریجن اکانت ps4 یا کشور اکانت (حساب کاربری) کنسول خود را مشاهده کنیم و نسبت به همان ریجن گیفت کارت مورد نظر را خریداری نماییم.

تیم گیفت کارت 98 در نظر دارد این آموزش ساده تصویری را برای آن دسته از کسانی که ریجن اکانت خود را نمی دانند فراهم آورد. لطفا تا انتهای آموزش همراه ما باشید تا در خرید گیفت کارت به مشکل خاصی برخورد نکنید.

 

  • وارد سایت پلی استیشن می شویم. آدرس https://www.playstation.com می باشد.
  • پس از باز شدن سایت بر روی کلید Sign In موجود در بالا سمت راست صفحه کلیک کرده. (تصویر)

ریجن پلی استیشن

پس از هدایت به صفحه Sign In، کادر زیر نمایش داده می شود که اطلاعات PSN اکانت شما که حاوی ایمیل شما و رمز عبور شما می باشد را در ورودی ها می گیرد. در نظر داشته باشید که اطلاعات را بصورت صحیح وارد نمایید و بر روی کلید آبی رنگ Sign In کلیک فرمایید. (تصویر)

 

لاگین در پلی استیشن | گیفت کارت 98

اگر پس از لاگین کادر 2Step-Verification برای شما نمایش داده شد اکانت شما دارای رمز 2 مرحله ای هست که یا روی موبایل (اگر ست شده باشه) یا روی ایمیلتون کد تایید ورود به سونی ارسال می شود و با ورود در کادر و کلیک روی دکمه تایید ، ورود خود را تایید می کنید.

رمز دو مرحله ای سونی پلی استیشن

پس از ورود به اکانتتون در سایت PlayStation  در بخش بالا سمت راست اطلاعات حساب کاربری شما را در ابتدا بصورت عکس پروفایل نوشته که پس از کلیک روی آن زیر منوهای حساب کاربری psn باز شده. بر روی Account Settings کلیک می کنیم. (تصویر زیر)

 

تنظیمات پلی استیشن

پس از ورود به بخش Account Settings در بخش سمت چپ شاهد بخش های اصلی تنظیمات اکانت psn خود می باشید. بر روی گزینه Basic Account Information کلیک کرده که در بخش سمت راست (شماره 2) گزینه Edit مربوط به Residential Address را کلیک کنید.

 

تنظیمات کشور ریجن اکانت سونی پلی استیشن psn

حال پس از کلیک بر روی گزینه Edit تصویر زیر را مشاهده می کنید که در آخرین بخش آن عنوان Country/Region هست که کشور United States را نمایش می دهد. فقط این گزینه هست که نمایان گر کشور اکانت پلی استیشن شما می باشد. قبل از خرید گیفت کارت حتما باید این گزینه را مشاهده کرده و طبق کشور اکانتتون نسبت به تهیه گیفت کارت اقدام نمایید.

کشور اکانت residential address

کلیه افرادی که قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت psn ، گیفت کارت ps4 را دارند تاکید میکنیم که پیش از خرید حتما کشور / ریجن psn خود را طبق آموزش بالا بررسی کرده و سپس با توجه به همان کشور نسبت به خرید گیفت کارت مورد نظرشان اقدام کنند.

گیفت کارت 98 هیچگونه تعویضی پس از تحویل نهایی کد گیفت کارت، انجام نخواهد داد.

فروشگاه گیفت کارت 98، جهت تکمیل بخش کنسول PS4 برای اکثر ریجن های مهم و پر استفاده ای چون آمریکا ، انگلیس ، امارات و اروپا بصورت اختصاصی فروش گیفت کارت psn را راه اندازی کرده است.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (17)

  • راهنمای مشتریان

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

    مرداد 28, 1397 در 11:17 ب.ظ
  • میثم ملکی

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

    شهریور 16, 1397 در 12:58 ق.ظ
  • میثم ملکی

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

    شهریور 29, 1397 در 2:45 ب.ظ
    • امین

      سلام خسته نباشید من قصد خرید گیفت کارت ۱۰ دلاری psn دارم برای ریجن امارات می خواستم بدونم چه مقدار اش برای مالیات کم میشه و در انتها کمتر از ۹.۹۹ دلار میشه موجودی اکنت ام؟ ممنون میشم جواب بدید

      آذر 15, 1398 در 12:11 ق.ظ
      • میثم ملکی

        سلام متاسفانه اطلاع ندارم

        آذر 20, 1398 در 11:40 ق.ظ
  • amir

    السلام علیکم
    وقتث کد 12 رقمی گیفت کارت میزنم از من credit card میخواد مشکل چیست
    من تو ایرانم

    آبان 29, 1397 در 12:03 ق.ظ
    • میثم ملکی

      سلام دوست عزیز از طریق این اموزش اقدام کنید.

      آبان 30, 1397 در 4:40 ب.ظ
  • arash.ebi7744

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

    آذر 8, 1397 در 11:01 ق.ظ
  • مسیح

    سلام من مکانم توی ایرلند زدم باید گیفت کارت ایرلندی برای پلی استیشن بخرم؟

    خرداد 4, 1398 در 2:30 ب.ظ
    • راهنمای مشتریان

      مسیح عزیز سلام. با توجه به اینکه شما اعلام میکنید که کشور اکانت psn شما کشور ایرلند میباشد، بله دقیقا شما باید گیفت کارت psn کشور ایرلند را خریداری نمایید. در غیر اینصورت میتوانید یک اکانت مثلا آمریکا بسازین و گیفت کارت پلی استیشن آمریکا روش شارژ کنین. ولی اگر اکانت قبلی برای شما اهمیت دارد میبایست حتما گیفت کارت ایرلند psn تهیه کنید.
      موفق باشید

      خرداد 4, 1398 در 7:36 ب.ظ
    • میثم ملکی

      با سلام بله قربان

      خرداد 15, 1398 در 2:41 ب.ظ
  • مسیح

    خیلی ممنون از شما و سایت خوبتون

    خرداد 5, 1398 در 5:35 ب.ظ
  • ilia.khordbin.1387

    سلام من از همان اول که دستگاه رو خریدم ریجن دستگام 2 بود همانطور که هست ریجن 2 در منطقه اروپا هست و ریجن 3 در منطقه ی آسیا و ریجن 1 در آمریکا ولی اکانت پی اس ان دستگام لوکیشن یا کشور آن روی امریکاست الان من نمیدونم کدوم گیفت کارت رو بخرم بر اساس چی باید گیفت کارتم رو بخرم بر اساس ریجن دستگام یا کشور پی اس انم؟ الان کشور اکانت پی اس انم روی امریکاست ولی ریجن دستگام 2 است و باید الان چه گیفت کارتی بخرم از سایتتون گیفت کارت کشور های اروپایی یا بر اساس کشور اکانتم آمریکا رو بخرم؟تروخداااا کمک کنید

    خرداد 10, 1398 در 3:43 ب.ظ
    • میثم ملکی

      درود بر شما
      دوست عزیز ریجن دستگاه برای انتخاب گیفت کارت اهمیت نداره ریجن اکانت شما مهمه که چه کشوری باشه از طریق این قسمت ریجن خود را پیدا کنید و بعد سپس اقدام به خرید گیفت کارت psn کنید.

      خرداد 15, 1398 در 2:40 ب.ظ
    • میثم ملکی

      با سلام از طریق این لینک ریجن اکانت خود رو مشاهده کنید.

      تیر 25, 1398 در 12:14 ب.ظ
  • aliadibiii9

    سلام خسته ناشید من چجوری میتونم تلفن ثابتم رو عوض کنم

    شهریور 19, 1398 در 4:17 ب.ظ
    • میثم ملکی

      لطفا با تلفن ثابت جدید با پشتیبانی تماس بگیرید

      شهریور 19, 1398 در 7:19 ب.ظ

قسمت دیدگاه ها بسته می باشد.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: